Nämen![]()
Jo, känns inte jättekul.
Och pessimisten i mig säger att det nog inte ser så bra ut. Försökt att inte nojja eftersom det inte är något jag kan påverka... men skiner väl igenom ändå som sagt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen![]()
Kan för övrigt (det har ju med dejting att göra också!) tala om att jag nu har gått ur klubben vi-som-aldrig-kommit. På egen hand, sen att göra det tillsammans med någon får väl bli steg två
. Jag firade med vin
.
Wohoo! Härligt!Hallå i tråden, är ju inte inne här så mkt längre, men ikv är jag hem-hemma o fick lust o tindra lite (det har ju inte funkat hemma hos mig på länge), men så när jag tryckte på "logga in via facebook" så kom det ändå upp att jag var tvungen att ange telefonnummer? Måste man det nu? Har ni gjort det? Vågar man det....? Syns det/kan någon komma åt mitt konto då?
Kan för övrigt (det har ju med dejting att göra också!) tala om att jag nu har gått ur klubben vi-som-aldrig-kommit. På egen hand, sen att göra det tillsammans med någon får väl bli steg två
. Jag firade med vin
.
Jag blev tvungen att göra det för någon vecka sedan.Hallå i tråden, är ju inte inne här så mkt längre, men ikv är jag hem-hemma o fick lust o tindra lite (det har ju inte funkat hemma hos mig på länge), men så när jag tryckte på "logga in via facebook" så kom det ändå upp att jag var tvungen att ange telefonnummer? Måste man det nu? Har ni gjort det? Vågar man det....? Syns det/kan någon komma åt mitt konto då?
Jag blev tvungen att göra det för någon vecka sedan.
Då kan jag tipsa om SAS Radissons i Helsingfors har en frukostbuffé utöver denna världResa bokad till Finland, 2 november bär det av. Bara lite lätt nervös, tänk om vi inte står ut med varandra när jag väl är där...
Nu ska jag bara landa i Helsingfors, för att sedan åka tåg i sisådär 4 timmar.Då kan jag tipsa om SAS Radissons i Helsingfors har en frukostbuffé utöver denna värld![]()
Ah, vidare såg jag att det fanns 4 hotell! Och jag vet inte vilket jag var påNu ska jag bara landa i Helsingfors, för att sedan åka tåg i sisådär 4 timmar.
Jag sätter alla i samma "fack". Vissa gillar jag mer än andra, har t o m haft mer känslor än så för någon, men alla kallas för kk om jag inte har någon som helst ambition att inleda ett förhållande.Jag är på väg mot dejt 5 och allt går fortsatt bra - var det dejt 7/8 som var någon slags brytpunkt enligt någon tidigare i tråden?
I nuläget vet jag inte om det blir mycket mer än friends with benefits, men det känns också helt ok.
(Typ) relaterad fråga - ser ni friends with benefits och kk som samma eller olika per av förhållanden?
I mitt huvud så är fwb att man kanske ses över ett par drinkar/middag först, men man träffas inte utan att ha sex, medans en kk är lite mer pang på rödbetan, typ tar kontakt mitt i natten efter utekväll etc.
Va på dejt idag. Det va ett misstag att gå på dejt när jag ff mår dåligt från det med grannen.
Dejten va trevlig och med vettiga värderingar, men verkligen inte attraktiv för mig och luktade illa. Hade ingen exitplan utan fick stå ut i 2h.
Hade sån ångest och saknade grannen när jag kom hem så jag gjorde misstaget att skriva till honom. Han har nog inte läst det så det gör väl detsamma.
Det känns nästan som att jag är drogberoende och har abstinens. Kommer som tur är vara väldigt upptagen i veckan då en kompis kommer på besök så jag hoppas kunna distrahera mig.
Jag är på väg mot dejt 5 och allt går fortsatt bra - var det dejt 7/8 som var någon slags brytpunkt enligt någon tidigare i tråden?
I nuläget vet jag inte om det blir mycket mer än friends with benefits, men det känns också helt ok.
(Typ) relaterad fråga - ser ni friends with benefits och kk som samma eller olika per av förhållanden?
I mitt huvud så är fwb att man kanske ses över ett par drinkar/middag först, men man träffas inte utan att ha sex, medans en kk är lite mer pang på rödbetan, typ tar kontakt mitt i natten efter utekväll etc.
Köpenhamn kommer hem till mig nästa helg. Han hinner egentligen inte men kommer ändå. Nu velar han mellan att komma ena kvällen och bara umgås med mig på natten och åka hem på morgonen, eller komma andra dagen och umgås med sonen också. Gräddfilen till mammahjärtat det där, att tycka att det är en bra idé att åka hela vägen till Sverige för att umgås med både mig och mitt barn. Och så tackar jag gudarna för att sonen är så liten att förhoppningsvis inte förstår skillnaden på mammas vänner... Känns som om saker blir betydligt mer komplicerat på den fronten med äldre barn.