Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
En vän till mig tillbringade lunchen 2-3 gånger i veckan under ett halvårstid genom att först äta lunch med kollegorna och sen cykla hem till en av dem och ha sex och sen cykla tillbaka till jobbet. Det blev lite minus på flexen men det gick!
Hehe, jag och en kollega passade på lite varstans på jobbet. Möjligheterna fanns eftersom vi jobbade 3 skift och det fanns några olika platser som fungerade :D

Jag och Rubs åker ner till L nösta lördag istället.
Tror och hoppas att det blir ett par bra dagar :)

Ett par av mina kompisar på jobbet blev förvånade att jag ska träffa kollegan på tisdag, de trodde vi inte sågs längre.
Han är så oseriös och dryg!
Precis, därför jag vill träffa honom :D

Jag försöker ladda för min lunchdejt med han som verkar för bra för att vara sann och har drabbats av någon sorts hysteriska nerver i kombination med grav sömnbrist denna veckan och är därför halvt handlingsförlamad. Tur att jag har ett par timmar på mig än ;)

Han ÄR på riktigt. Milde himmel! Vi pratade (bl.a. :angel:) i fyra timmar och sen åkte jag och träffade min bästis och gick på operan och fånlog i mörkret i två timmar, han jobbar natt och kommer hem till mig med söndagsfrukost imorgon bitti. Jag är lite lagom golvad och har fjärilar överallt.

Den subtile matchningen skrev också förresten för en stund sedan och frågade ”Är du kåt då” med två hysteriskt skrattande smileys. ”Inte särskilt, jag är på operan” skrev jag. Det tyckte han nog inte var roligt.

Han ÄR på riktigt. Milde himmel! Vi pratade (bl.a. :angel:) i fyra timmar och sen åkte jag och träffade min bästis och gick på operan och fånlog i mörkret i två timmar, han jobbar natt och kommer hem till mig med söndagsfrukost imorgon bitti. Jag är lite lagom golvad och har fjärilar överallt.

Den subtile matchningen skrev också förresten för en stund sedan och frågade ”Är du kåt då” med två hysteriskt skrattande smileys. ”Inte särskilt, jag är på operan” skrev jag. Det tyckte han nog inte var roligt.
Kul att du träffat någon intressant! Samtidigt förstår jag inte varför du fortsätter skriva och mata han andra killen. Det är visserligen säkert rätt underhållande och inte ditt ansvar att uppfostra honom men samtidigt så lär han väl tro att det är ok att skriva och bete sig som han gör så länge du har kvar honom och svarar.

Ditt svar :laugh: :up:

Kul att du träffat någon intressant! Samtidigt förstår jag inte varför du fortsätter skriva och mata han andra killen. Det är visserligen säkert rätt underhållande och inte ditt ansvar att uppfostra honom men samtidigt så lär han väl tro att det är ok att skriva och bete sig som han gör så länge du har kvar honom och svarar.

Jag tror inte att han tar mina svar som uppmuntrande, det är definitivt tvärtom. Men han är bortplockad nu ändå :)

• Gilla
Reactions: ptr
Ok... Sitter nu och funderar på att skriva till intressanta mannen som dök upp på tinder osv (som det inte blivit match med än, men som finns på instagram)... Ska jag? Ska jag inte? Vad sjutton ska jag skriva för att inte framstå som en galen, extremt oattraktiv stalker? :banghead:

Ok... Sitter nu och funderar på att skriva till intressanta mannen som dök upp på tinder osv (som det inte blivit match med än, men som finns på instagram)... Ska jag? Ska jag inte? Vad sjutton ska jag skriva för att inte framstå som en galen, extremt oattraktiv stalker? :banghead:

"Hej, såg dig på Tinder och ville inte riskera att försvinna i mängden av likes, vill du matcha här istället? ;)"

Är han inte intresserad så kommer han antagligen bara tycka att det var lite roligt och antingen svara därefter eller inte alls. Oavsett så har du ju inte förlorat något på det :)

Jag hade inte gjort det. Jag tänker att det är en av Tinders fördelar - att man inte kan skriva till varandra utan matchning. Det kan ju vara så att han bara inte sett dig på Tinder än, men det kan lika gärna vara att han valt bort. Jag hade iaf inte uppskattat det om fallet är det sistnämnda.

Men klart att du kan testa. Jag gissar att du inte kommer börja förfölja honom om han dissar :laugh:

"Hej, såg dig på Tinder och ville inte riskera att försvinna i mängden av likes, vill du matcha här istället? ;)"

Hehe, det kommer ju definitivt att få en henne att framstå som en stalker. Personligen skulle jag dock ha blivit imponerad att hon la ner den tiden för att finna mig. Så det hade varit ett plus här iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Svar
1 029
· Visningar
106 098
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 023
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
391
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka