Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där jag växte upp gick klassresorna enbart till skolgården! Hårda livet som första generations invandrare i ghettona runt mariatorget.Haha, nja jag poppar snarare prosecco på Kungsholmen med folk från orten som har gjort en mindre klassresa och idag har råd med en hot shot och en burgare på paviljongen utan att plånboken skriker![]()
Det är ju lite jobbigt eftersom du är "fast" tills båten anländer men annars om du har en bra känsla med/om personen så ser jag inget problem.Behöver lite kloka råd. Jag har en förmåga att kunna hoppa på det mesta.
Är man galen om man sticker iväg på en kryssning med en helt främmande man som man bara pratat med någon dag? Borde väl inte vara värre än att träffa någon ute, eller?
Behöver lite kloka råd. Jag har en förmåga att kunna hoppa på det mesta.
Är man galen om man sticker iväg på en kryssning med en helt främmande man som man bara pratat med någon dag? Borde väl inte vara värre än att träffa någon ute, eller?
hahaha bästa svaretEftersom jag avskyr ungefär alla jag träffar så skulle jag aldrig göra det.
Jag skulle inte göra det! ...men jag är väl lite feg och onödigt förnuftig ibland.Behöver lite kloka råd. Jag har en förmåga att kunna hoppa på det mesta.
Hahaha!Eftersom jag avskyr ungefär alla jag träffar så skulle jag aldrig göra det.
Eller kanske inte kryssning då jag får Estonia-ångest av kryssningsbåtar.
Såg en presentation där en tjej själv beskrev sig som "fun size". Varför?!
![]()
Jag träffade andra killen jag "dejtar" igår (hm, måste komma på något att kalla honom) och vi hade det lika mysigt som vanligt. Drack lite öl, kollade film och myste. Han är fin, gillar honom verkligen!
Och jag fortsätter skriva friskt med spanjoren, han blir kvar i Stockholm lite längre än tänkt, så jag hoppas vi hinner ses igen. Han liknar ingen annan person jag träffat innan, han är så spännande och intressant! Glad att jag ska förbi hans hemstad i sommar, vill inte tappa den här personen, oavsett vad som händer i framtiden.
Har en dejt med en ny kille ikväll, men känner mig helt ur form plus har världens mensvärk så tror jag tänker ställa in, hoppas han inte tror att jag försöker komma undan. Hans problem i så fall i och för sig.
@strawberrysylt Ja, gör det!! Jag började också läsa på lite, väldigt spännande!
Äsch jag säger tuta och kör! Livet är roligare om man är lite våghalsig emellanåtBehöver lite kloka råd. Jag har en förmåga att kunna hoppa på det mesta.
Jag tycker nog att om man har särskilda krav så är det bäst att vara ärlig med dem i sin profil.Okej team, radgivning gallande app-dejtande och hur fafang man kan vara...
Det ar ju hyfsat vanligt bland killarna att skriva ut sin langd i din profil - men hur hanterar ni dem som inte gjort det?
Jag ar inte stolt over mig sjalv, men jag fixar verkligen inte killar som ar kortare ar min sjalv...
jag ar inte superlang, men lang nog for att det iaf har i UK finns gott om killar som ar runt min langd och kortare. Jag kommer pa mig sjalv att spana supernara pa bilderna, for att se om det finns nagon referenspunkt dar jag kan avgora langden.
Jag vill ju inte vara oartig/fafang och fraga en kille som inte har langden i sin profil, men a andra sidan sa fixar jag verkligen inte en kortare killle...
Tips, rad, tankar?
Åh jag vill också träffa en spanjor!
Jag skulle på dejt med en kille som inte hade skrivit ut sin längd. Natten innan så drömde jag att han var 1,52m!Okej team, radgivning gallande app-dejtande och hur fafang man kan vara...
Det ar ju hyfsat vanligt bland killarna att skriva ut sin langd i din profil - men hur hanterar ni dem som inte gjort det?
Jag ar inte stolt over mig sjalv, men jag fixar verkligen inte killar som ar kortare ar min sjalv...
jag ar inte superlang, men lang nog for att det iaf har i UK finns gott om killar som ar runt min langd och kortare. Jag kommer pa mig sjalv att spana supernara pa bilderna, for att se om det finns nagon referenspunkt dar jag kan avgora langden.
Jag vill ju inte vara oartig/fafang och fraga en kille som inte har langden i sin profil, men a andra sidan sa fixar jag verkligen inte en kortare killle...
Tips, rad, tankar?
Okej team, radgivning gallande app-dejtande och hur fafang man kan vara...
Tips, rad, tankar?