Fast det där är två helt olika upphängare vilket kräver olika håll på rullen! På bilderna är båda på fel håll.Gå direkt på viktiga saker som:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det där är två helt olika upphängare vilket kräver olika håll på rullen! På bilderna är båda på fel håll.Gå direkt på viktiga saker som:
Gå direkt på viktiga saker som:
Vilket stjärntecken han har. Så kan du ta reda på allt du behöver veta om honom utifrån det....
Haha, roligt! Men har ingen aning, jag skulle bara bli stressad över att komma på nåt smart, roligt etc. Men i teorin låter det kul .
Alltså denna... kör på denna @Singoalla ! Eller något liknande, sådär oväntat roligt.
Nej usch vad tråkigt!
Vi kör på alternativet "butler som håller rullen".Fast det där är två helt olika upphängare vilket kräver olika håll på rullen! På bilderna är båda på fel håll.
Om du inte redan gjort det så ta bort otrevligt folk från dina sociala medier! Löser ju inte att de är dumma i huvudet men skyddar dig iaf lite. De behöver ju inte se vad du lägger ut på snapchatJa, ja märk ord varför inte. Jag mår redan dåligt över detta, jag behöver inte fler pekpinnar.
Det är lätt att vara efterklok, ja va påverkad av alkohol och la upp suddiga bilder på fyllan, ja va glad och hade aldrig i min vildaste fantasi trott att någon skulle känna igen honom.
Hade det bara varit att de snackar hade det väl inte varit något, men när det känns som de aktivt försöker sabba för mig så det blir ett arbetsmiljö problem, då är det inte roligt längre. Jag ångrar bittert att jag ens la upp något, ska aldrig någonsin lägga upp något igen. Det var aldrig min tanke att det skulle bli sånt här levande av en oskyldig bild.
Nej ej fått något meddelande om att någon tagit screenshot, vet ej om de varit så överambitiösa att fota av skärmen me annan telefon, men sak samma nu är det som det är. Dikussionen angående skitsnacket hänvisar jag till min dagbok, då den inte platsar här och inte vill ta upp OT plats eller vad man ska säga, men tack för omtanken.Men på snapchat får du ju ett meddelande om ngn tar en screenshot, har du fått det? Bara skaka av dig allt och gå vidare, förstår om det blir jobbigt på din arbetsplats men om du hör något av någon så är det bara att säga rakryggat om det är ngn som har problem med dig så kan ni ta den diskussionen tillsammans, med chefen, annars kan de bry sig om sitt. Vet att du inte vill, men börja fundera på att byta arbetsplats.
AMEN!Fast det där är två helt olika upphängare vilket kräver olika håll på rullen! På bilderna är båda på fel håll.
Underbart!!!Alltså oh holy lord vad spanjoren kunde ligga!!! Han började berätta att han börjat hålla på med tantrasex och jag blev lite.. överrumplad först, men DET VAR JU MAGI!!! Så tragiskt att jag spenderade 5 år av livet med vad jag trodde var bra sex, det var det ju verkligen inte, har jag fått erfara nu. Bättre sent än aldrig
Förresten, hur ser ni på att ghosta någon på Tinder, som ni redan börjat prata med och kanske lite löst bestämt att träffa? Verkar vara en helt okej snubbe men känner bara njae. Snällast är ju att säga att man inte har lust just nu, men jag är feeeeg, haha.
Slutar höra av sig/svara etc. Försvinner som ett spökeSåg diskussionen på sidan 85 och blev lite nyfiken på vad det innebär när man "ghostar" någon? Försökte googla, men vet inte om det blir rätt svar, kom upp massa engelska länkar. Mest nyfiken.
Jaha, var det så det menades, ja det har jag råkat ut för på andra dejtingsajter. Jag har nog blivit ett ofrivilligt spöke också, det var en jag skrev med, sen skulle jag flytta och då försvann mitt internet, vet jag hade skrivit det tidigare, men det tog tid innan det kom igång och under tiden hann jag glömma bort den sidan för det drog ut på tiden så.Slutar höra av sig/svara etc. Försvinner som ett spöke
Du får våga dig utanför socialgrupp 1Jag och han jag snapade med igår fortsätter hålla snap/chatt konversation idag och nu visade det sig att han är mitt ex, exflickväns ex Liten stad det här ändå, hufvudstaden!
Du får våga dig utanför socialgrupp 1
Pyttsan! vet nog att du enbart poppar champagne (Jag dricker INTE cava (c) Britt Ekland) på sture med folket från övfre!Om "1" står för någon form av skala så hänger jag inte med advokater, företagsledare och gammal adel I socioekonomisk gruppering får vi hoppa ned några snäpp. Men just detta verkar vara en specifik bransch som jag tydligen varit och fiskat i
Pyttsan! vet nog att du enbart poppar champagne (Jag dricker INTE cava (c) Britt Ekland) på sture med folket från övfre!