Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist är det absolut!Visserligen, men man kan kan ju ändå få tycka att det är trist att det har dragit igång skitsnack och blåsts upp i proportion.
Det är inte farligt (men rakryggat och sjysst) att säga typ "har känt efter, och jag tror att det ändå är bäst att vi inte ses" eller nåt sånt. Dags att ta ansvarAlltså oh holy lord vad spanjoren kunde ligga!!! Han började berätta att han börjat hålla på med tantrasex och jag blev lite.. överrumplad först, men DET VAR JU MAGI!!! Så tragiskt att jag spenderade 5 år av livet med vad jag trodde var bra sex, det var det ju verkligen inte, har jag fått erfara nu. Bättre sent än aldrig
Förresten, hur ser ni på att ghosta någon på Tinder, som ni redan börjat prata med och kanske lite löst bestämt att träffa? Verkar vara en helt okej snubbe men känner bara njae. Snällast är ju att säga att man inte har lust just nu, men jag är feeeeg, haha.
Ja, ja märk ord varför inte. Jag mår redan dåligt över detta, jag behöver inte fler pekpinnar."Hamnade"... Du lade ju aktivt ut bilderna på snapchat. Som man bäddar får man ligga, tycker jag passar in här nu. Sorry.
Saker händer, och ibland blir det fel. Låt människorna snacka! Du och TK vet vad som hände - det räcker gott och väl.
Det är inte farligt (men rakryggat och sjysst) att säga typ "har känt efter, och jag tror att det ändå är bäst att vi inte ses" eller nåt sånt. Dags att ta ansvarAtt ghosta är jättefult, tycker jag!!
Vi gör alla misstag, och det enda vi kan göra åt det är att försöka ta lärdom av dem.Ja, ja märk ord varför inte. Jag mår redan dåligt över detta, jag behöver inte fler pekpinnar.
Det är lätt att vara efterklok, ja va påverkad av alkohol och la upp suddiga bilder på fyllan, ja va glad och hade aldrig i min vildaste fantasi trott att någon skulle känna igen honom.
Hade det bara varit att de snackar hade det väl inte varit något, men när det känns som de aktivt försöker sabba för mig så det blir ett arbetsmiljö problem, då är det inte roligt längre. Jag ångrar bittert att jag ens la upp något, ska aldrig någonsin lägga upp något igen. Det var aldrig min tanke att det skulle bli sånt här levande av en oskyldig bild.![]()
Alltså oh holy lord vad spanjoren kunde ligga!!! Han började berätta att han börjat hålla på med tantrasex och jag blev lite.. överrumplad först, men DET VAR JU MAGI!!! Så tragiskt att jag spenderade 5 år av livet med vad jag trodde var bra sex, det var det ju verkligen inte, har jag fått erfara nu. Bättre sent än aldrig
Förresten, hur ser ni på att ghosta någon på Tinder, som ni redan börjat prata med och kanske lite löst bestämt att träffa? Verkar vara en helt okej snubbe men känner bara njae. Snällast är ju att säga att man inte har lust just nu, men jag är feeeeg, haha.
Ja, ja märk ord varför inte. Jag mår redan dåligt över detta, jag behöver inte fler pekpinnar.
Det är lätt att vara efterklok, ja va påverkad av alkohol och la upp suddiga bilder på fyllan, ja va glad och hade aldrig i min vildaste fantasi trott att någon skulle känna igen honom.
Hade det bara varit att de snackar hade det väl inte varit något, men när det känns som de aktivt försöker sabba för mig så det blir ett arbetsmiljö problem, då är det inte roligt längre. Jag ångrar bittert att jag ens la upp något, ska aldrig någonsin lägga upp något igen. Det var aldrig min tanke att det skulle bli sånt här levande av en oskyldig bild.![]()
Skriver med en intressant kille på Tinder just nu! Oftast brukar jag vara sådär halvintresserad när jag går på dejt och så får man se hur det blir på plats. Men den här killen verkar riktigt skoj! Han är snygg, har humor och är från orten som jag. Låter fint det!
Åh herregud, jag hoppas folk inte får det på den andra chattappenMen på snapchat får du ju ett meddelande om ngn tar en screenshot, har du fått det?
Haha!
Jag tycker det är kul att läsa om, mindre kul i praktiken.
Mitt tålamod klarar dock inte av det
Jag ghostar hej vilt.
Det där är en sån fråga jag brukar kämpa med i skallen. Vad är rätt egentligen? Att sluta försöka eftersom personen sa nej eller att fortsätta? Ibland så fungerar det uppenbarligen så som du säger beroende på humör, livssituation osv och ibland så kommer det aldrig bli något oavsett.Måste också säga att det är underligt hur mycket tillfälligheter spelar in. Han som jag var på dejt med för några veckor sedan hade jag swipat vänster på flera gånger. Sen plötsligt en dag så stannade jag upp vid hans profil och undrade varför jag gjort det, han verkar ju toppen? Vi var på dejt och jag föll pladask. Det gjorde ju dock inte han så trist för mig. Han jag pratar med nu hade jag också swipat vänster på flera gånger. I höstas blev det höger och vi skrev lite, men jag var distanserad och inte så taggad på dejting just då. Slutade med att jag tog bort min Tinder innan vi hann ses. Nu matchade vi igen och har hållit konversationen igång. Han verkar som sagt jätterolig och jag sitter här och fnissar. Trots alla vänsterswipe och bristande intresse från min sida tidigare. Det gäller verkligen att vara på rätt humör för att det ska klaffa, oavsett vem det är.
Vilken är den "andra" chattappen?Åh herregud, jag hoppas folk inte får det på den andra chattappen![]()
Haha!
Jag tycker det är kul att läsa om, mindre kul i praktiken.
Mitt tålamod klarar dock inte av det
Jag ghostar hej vilt.
Det jobbiga där är ju att man får gallra så mycket. Känns som av 100 personer är 99 idioter och 1 vettig (alltså inte bara ointressanta utan verkligen idioter). Men jag har hittat några både intressanta och vettiga.Någon som haft bra erfarenheter från BC?
Det där är en sån fråga jag brukar kämpa med i skallen. Vad är rätt egentligen? Att sluta försöka eftersom personen sa nej eller att fortsätta? Ibland så fungerar det uppenbarligen så som du säger beroende på humör, livssituation osv och ibland så kommer det aldrig bli något oavsett.
Nu tänker jag främst på mer irl och inte just tinder eftersom där är det bara svepa vänster men samma fenomen händer ju även irl.
Har ni några tips på hur man kan sortera vilka som verkar vettiga att skriva till? Tittar på man på deras profiler, bilder?Det jobbiga där är ju att man får gallra så mycket. Känns som av 100 personer är 99 idioter och 1 vettig (alltså inte bara ointressanta utan verkligen idioter). Men jag har hittat några både intressanta och vettiga.