Jag gillar det!
Vet inte hur det funkar som dejt dock, man är ofta 5-6 pers per grupp, så kan hända att ni parad ihop med ett gäng randoms?
Nu har han bokat ett Saw-room på lördag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar det!
Vet inte hur det funkar som dejt dock, man är ofta 5-6 pers per grupp, så kan hända att ni parad ihop med ett gäng randoms?
Tycker det låter som ett kul date-programNu har han bokat ett Saw-room på lördagKan ju gå hur som helst det här känner jag
Vi betalar en del så lär nog bara bli vi två
![]()
Tycker det låter som ett kul date-program![]()
Nu har han bokat ett Saw-room på lördagKan ju gå hur som helst det här känner jag
![]()
Vad innebär det? Att ni sågar itu en främling tillsammans?![]()
Aldrig hört talas om. Var personerna trevliga?Har Tinder spårat ur eller har nån kapat mitt konto?!? Fick plötsligt meddelande från personer jag inte swept höger på.
Och där blev jag dumpad...
Det kom lite oväntat för mig då jag trott Kompis var på väg åt andra hållet utifrån hur på och mysig hann kändes när vi sågs förra veckan, och i kontakten efteråt. Och även igår när vi sågs var det främst han som tog initiativ till närhet. Men antar att det var hans sätt att känna efter.
Vår träff igår var halvdan, jag hade dragit igång en del känslor och förväntningar, blev lite stelt och vi var jättetrötta båda två, sen hade vi ändå sex och det var mysigt men lite stressat. Kändes sådär efteråt, men ändå lugnt, hade ingen panik över det. Blev ändå glad att han ville ses igen ikväll... Men det var alltså för att han ville snacka med mig om att han inte känner så mycket och bara vill vara kompis hädanefter (fan också, skulle valt ett annat smeknamn på honom).
Och det här känns... inte som nån katastrof men väldigt tomt. Han har hunnit bli speciell för mig. Jag är samtidigt tacksam och lättad att han tog upp det nu och inte höll kvar mig i nån ambivalent relation. Jag har inte hunnit falla så hårt för honom än, men var på god väg.
Får smälta detta lite och se om vi kan fortsätta hänga som vänner, jag hoppas det. Det har ju inte handlat om nån stark attraktion och fysisk dragning egentligen, utan det är personligheten som klickat, vi har kommit varann nära på ett speciellt och ja, ganska kompisaktigt sätt faktiskt. Han känns som en kollektivkompis, jag har bott mycket kollektivt tidigare i livet, och det blir nån viss känsla där. Vore fint om det funkar att få ha kvar den känslan med honom. Vi får se.
Blir såklart en del snurr "Vad gjorde jag för fel? Var jag för dålig i sängen?" osv. Men det var ju inget sånt, hävdade han bestämt.
Nu har jag haft fyra olika tinderhistorier, och samtliga har avslutats efter sjätte eller sjunde dejten. Kan ju inte vara bara en slump... nån mer som sett samma fenomen? Antar att det är nåt slags avgörande skede där när man lärt känna varann tillräckligt för att se ett vägskäl.
Jaa! Jättekul!Jag åkte förbi en såndär escape-histora med bussen igår och tänkte att det lät hemskt. Lösa saker väldigt snabbt under hög press för att kunna ta sig ut. Låter som en helt vanlig dag på jobbet, varför skulle man vilja göra det när man är ledig? Nu har det föreslagits som dejt i helgen
Vad säger ni, någon som testat?
Nu har han bokat ett Saw-room på lördagKan ju gå hur som helst det här känner jag
![]()
Ja det är väl helt ofrånkomligt att hamna i den situationen ibland, eller ofta. Och kan vara riktigt jobbigt från båda hållen.@enough Jobbigt!Förstår att det känns tomt! Skönt att han sa som det var i alla fall.
Jag är lite rädd för att hamna i samma situation själv, fast från andra hållet. Svårt att veta hur allvarligt andra ser på det man gör tillsammans och ibland svårt att veta vad man själv tycker? Jag känner dock på mig att jag kommer få utvärdera detta inom en snar framtid (och då har jag ev. ett eller två bidrag till 6-7:e dejtfenomenet).
Vart ska nu kryssa?Tack för alla inputs om min kryssningskille.
Blir iallafall av nu på fredag och tror det kommer bli jävligt kul. Han verkar som en väldigt intressant person som det ska bli roligt att lära känna![]()
Aldrig hört talas om. Var personerna trevliga?![]()
Ficksvepningar kanske?Nja, vågade inte ta reda på det då jag tog bort matchningarna omgående
Men det var alltså två personen som jag absolut inte swipat höger på, det fanns liksom inget alls på deras profiler som var intressant enligt mig. Och jag har inte fylletindrat och är rätt restriktiv med högerswipes så jag vet verkligen var dessa matcher och konversationer kom ifrån.
Inte så troligt, då jag inte är speciellt aktiv på Tinder och dessutom brukar stänga av appen.Ficksvepningar kanske?
Jag åkte förbi en såndär escape-histora med bussen igår och tänkte att det lät hemskt. Lösa saker väldigt snabbt under hög press för att kunna ta sig ut. Låter som en helt vanlig dag på jobbet, varför skulle man vilja göra det när man är ledig? Nu har det föreslagits som dejt i helgen
Vad säger ni, någon som testat?