Vart ska nu kryssa?
Bara en vanlig Cinderellakryssning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart ska nu kryssa?
Jag ar lite likadan - nar jag val bokat nagot ar jag ofta inte sa sugen - likt @Bison sa ogillar jag de flesta
men går jag inte ut så kan jag ju lika avinstallera appen och fortsätta leva livet utan den sortens ranson män
Ja men precis, jag tycker det är så himla fult, tråkigt och avtändande när folk radar upp sina preferenser, det blir bara direkt vänster på sådana.
@Singoalla sa nog det dom jag behövde höra - och det e ju faktiskt många dealbreakers som man inte har en aning om innan man träffas, så jag får nog bara lägga längd i samma hög som typ ”kan vara SverigeDemokrat”!
Jag tycker att det är väldigt dött nu på dejtingsidorna, var är alla fina män med vårkänslor?
Dött på vilket sätt?
Vilka sidor/appar har du provat?Flera sätt, få män som jag känner det minsta intresse för och få nya män. Trodde i alla fall att det skulle ha dykt upp några nya intressanta efter mitt långa uppehåll.
Oh, va roligt att läsa. Vet inte om du nämnt det tidigare, (känns som jag inte riktigt hänger med i hur fort tråden rör sig ), va kul att ni är på G igen.25-åringen kommer hit ikväll
Vi ska se film, äta godis och säkerligen ligga dessa vårkänslor, vill ligga mest varje dag!!
Oh, va roligt att läsa. Vet inte om du nämnt det tidigare, (känns som jag inte riktigt hänger med i hur fort tråden rör sig ), va kul att ni är på G igen.
Vilka sidor/appar har du provat?
Tinder tycker jag är smidigast Vad tycker du är dåligt med tinder jmf de andra?HP, badoo och tinder just nu, är dock inte så förtjust i utformningen på tinder så där är jag minst.