Hemma igen efter ett härligt dygn i Köpenhamn
. Var på brorsans restaurang på torsdagen, det blev liiite senare än tänkt. Klockan var 3.30 när jag kom tillbaka till hotellet efter alldeles för många glas vin. Då hade jag dessutom varit vaken i 22 timmar. Vaknade trots det vid 7 på morgonen och kunde inte riktigt somna om
.
Pregade mig full med kaffe och värktabletter, tog en skön dusch och tvingade i mig lite frukost (tack gode gud för smink också
) så jag såg ändå hyfsat fräsch ut inför dejten med köpenhamnaren. Det gick bra! Han såg betydligt bättre ut i verkligheten än på bilderna, men framför allt så kände jag mig verkligen påverkad av hans utstrålning och sätt att vara. Jag tror att han också var pepp för han vill ses igen
.
Kanske kanske att jag ska hem till Vinkillen och hans tjej och äta middag i morgon. Jag är rätt nyfiken på henne men hade i ärlighetens namn behövt en kväll för mig själv också. Så jag hoppas nästan att det inte blir av utan att vi kan ta det en annan gång.
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Pregade mig full med kaffe och värktabletter, tog en skön dusch och tvingade i mig lite frukost (tack gode gud för smink också
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
Kanske kanske att jag ska hem till Vinkillen och hans tjej och äta middag i morgon. Jag är rätt nyfiken på henne men hade i ärlighetens namn behövt en kväll för mig själv också. Så jag hoppas nästan att det inte blir av utan att vi kan ta det en annan gång.