Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var ut med en (gift) kompis i lördags. Egentligen var det väldigt dåligt med bra typer ute, men vi spanade in en ensam man vid bardisken på det första stället. Han såg trevlig ut. Då vi gick till nästa så frågade jag mannen om han ska med - vilket han var positiv till. Vi satte oss ner på en annan bar och pratade. Han var singel, såg bra ut och verkade trevlig.
Vi skulle alla ta samma taxi hem - alla till sig, men han hintade om att jag skulle stanna hos honom (mitt hem var liksom sist på alla "hållplatser"), men jag sa att jag nog ska hem. Det blev ändå så att bara han och jag åkte samma taxi, men...jag steg inte av där och han klappade mig på benet då han steg ut.
Dagen efter skrev jag på messenger och tackade för trevligt inslag i tjejkvällen. Sent omsider skrev han tillbaka att det var trevligt osv osv.
Hmm...jag skulle gärna träffa denna man igen och se hur intressant han är och OM han ens är intressant. Hade egentligen tänkt föreslå en fika i mitt första meddelande, men det blev inte så då jag tyckte att vi väl kunde skapa en kontakt först. ...och nu väntar jag på att han ska skriva nåt. ...vilket han kanske inte gör.
Han bor ensam med sin tonåriga dotter på heltid. Mamman flyttade från orten för ca 2 månader sedan. Antar att han har fullt upp och kanske inte prioriterar damer just nu. Nå, vi får se. Lär väl "springa på honom" någon gång - men med min tur har han redan träffat någon ny då.

Jag var ut med en (gift) kompis i lördags. Egentligen var det väldigt dåligt med bra typer ute, men vi spanade in en ensam man vid bardisken på det första stället. Han såg trevlig ut. Då vi gick till nästa så frågade jag mannen om han ska med - vilket han var positiv till. Vi satte oss ner på en annan bar och pratade. Han var singel, såg bra ut och verkade trevlig.
Vi skulle alla ta samma taxi hem - alla till sig, men han hintade om att jag skulle stanna hos honom (mitt hem var liksom sist på alla "hållplatser"), men jag sa att jag nog ska hem. Det blev ändå så att bara han och jag åkte samma taxi, men...jag steg inte av där och han klappade mig på benet då han steg ut.
Dagen efter skrev jag på messenger och tackade för trevligt inslag i tjejkvällen. Sent omsider skrev han tillbaka att det var trevligt osv osv.
Hmm...jag skulle gärna träffa denna man igen och se hur intressant han är och OM han ens är intressant. Hade egentligen tänkt föreslå en fika i mitt första meddelande, men det blev inte så då jag tyckte att vi väl kunde skapa en kontakt först. ...och nu väntar jag på att han ska skriva nåt. ...vilket han kanske inte gör.
Han bor ensam med sin tonåriga dotter på heltid. Mamman flyttade från orten för ca 2 månader sedan. Antar att han har fullt upp och kanske inte prioriterar damer just nu. Nå, vi får se. Lär väl "springa på honom" någon gång - men med min tur har han redan träffat någon ny då.
Tycker verkligen du skulle kunna föreslå en fika! :) Våga vinna :up:

Men sitt inte och vänta om du är interesserad, skriv något mer tycker jag. Du behöver ju inte nödvändigtvis fråga om att fika på en gång, men fråga hur hans dag varit eller nåt. Så lär du märka om han är interesserad. :)

Men sitt inte och vänta om du är interesserad, skriv något mer tycker jag. Du behöver ju inte nödvändigtvis fråga om att fika på en gång, men fråga hur hans dag varit eller nåt. Så lär du märka om han är interesserad. :)
Jag vet ju inte hur intresserad jag är av honom i dagsläget, men jag är intresserad av att ta reda på lite mera om honom. Lära känna, liksom. Jag är nog kanske lite mera inne på att skriva nåt "allmänt" och inte snacka fika i detta skede ännu. Måste klura lite...

Det jag funderar över är varför han skulle ljuga för mig. Det känns så ologiskt med tanke på att vi träffas i jobbet och det skulle sabba vår arbetsrelation totalt.
Det är något med tanke på vad han skrev till mig och det jag vet om honom, som får mig att känna att det ligger något i det.

Kan dessvärre ej gå in på detaljer för det blir för avslöjande om vem TK faktiskt är.

Hur menar du att hans ev lögn skulle sabba er arbetsrelation? Den skulle väl bara påverkas om du faktiskt fick reda på att han ljög.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka