Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad betyder ”dra en vals”? Är inte alls bekant med det uttrycket.

Jag tror inte det bli något via hans kompis om det skulle bli något är det i så fall att jag vill åka ring efter båt, då ja ej längre har kompisar som har båt. :/
Betyder ljuga.
Vad menar du angående båt??

Skrev för ett tag sen om en gammal dejt som hört av sig (om någon kommer ihåg). Vi sågs och det var mysigt, hon hintade flera gånger att "nästa gång vi ses" och lite annat sånt. Sen efteråt så skrev jag och tackade för dejten m.m. Inget svar? Så antagligen inte så intresserad. Funderar dock på om hon kanske inte tyckte att jag verkade intresserad (för blev lite obekväm när hon hintade det om att vi ska ses igen + ville ej sova över) så hon kanske backade därför, fast det känns väl som ett longshot? Man skriver väl om man är intresserad?

Vad betyder ”dra en vals”? Är inte alls bekant med det uttrycket.

Jag tror inte det bli något via hans kompis om det skulle bli något är det i så fall att jag vill åka ring efter båt, då ja ej längre har kompisar som har båt. :/
Fast som du skrev det så kändes det väldigt mycket som att enda anledningen till att ha kontakt med honom var för att han kände TK. Inget moraliskt problem med det för min del, men jag tror att du riskerar att bli mer sårad om du fortsätter så.

Och som @prallan skrev så menar jag att jag tror TK ljög för dig. Men det hör egentligen inte hit, oavsett om han är den du hoppas han är, eller den jag tror han är så tror jag att du för din egen skull bör försöka gå vidare :)

Skrev för ett tag sen om en gammal dejt som hört av sig (om någon kommer ihåg). Vi sågs och det var mysigt, hon hintade flera gånger att "nästa gång vi ses" och lite annat sånt. Sen efteråt så skrev jag och tackade för dejten m.m. Inget svar? Så antagligen inte så intresserad. Funderar dock på om hon kanske inte tyckte att jag verkade intresserad (för blev lite obekväm när hon hintade det om att vi ska ses igen + ville ej sova över) så hon kanske backade därför, fast det känns väl som ett longshot? Man skriver väl om man är intresserad?
Ja, hade jag varit intresserad hade jag definitivt svarat på ett ”tack för dejten”-sms :)

eller är det fult att bli vän med honom och på så vis träffa på TK? :p *går och gömmer mig i skamvrån*

Kort svar - ja :D Utnyttja inte honom för att träffa på någon annan du gillar. Men också för din egen skull, min erfarenhet av (en miljon) dejter är att inget gott någonsin kommer ut av att jaga efter någon. Den som vill något visar det, och att fortsätta hoppas har alltid slutat i hjärtesorg för mig.

Kortfattat, om du är intresserad av den här nya killen så träffa honom av den anledningen. Om inte så lämna båda dom där bakom dig.

Vad betyder ”dra en vals”? Är inte alls bekant med det uttrycket. :/

Dra en vals, hitta på en skröna så bra så att den som berättar nästan tror på sig själv när den hittar på - oftast för att få fördelar själv, ett nyp eller så.
Det är flera saker i det du skrivit som skaver lite i mitt sätt att tänka, måtte jag bara ha fel. Dels är det om han var fri i tanken eller ville tillbaka til henne. Eller så var språnget med dig det som triggade att hon tog sats igen - i värsta fall var det även något medvetet från hans sida. Får vara hur det vill med det. Det känns som de har sin egen röra de kan få ha i fred, blanda inte in dig i det, det låter som risken att du kommer i kläm är lite väl stor.

+ @pepp och personligen är jag helt ointresserad av utrustning :D Eller helt ointresserad, det är väl snarare så att det aldrig förekommit att den inte skulle vara bra nog så jag ägnar det ingen tanke.

Instämmer, det har aldrig varit den som felat :D jag har bara varit med en kille som var väldigt blygsamt utrustad (annars har det varit från medel till lite väl stor) men att det inte blev någon upprepning där berodde på absolut noll handlag, inte storleken.

Instämmer, det har aldrig varit den som felat :D jag har bara varit med en kille som var väldigt blygsamt utrustad (annars har det varit från medel till lite väl stor) men att det inte blev någon upprepning där berodde på absolut noll handlag, inte storleken.

Håller helt med. En av de som jag haft mest sex med under min tid som singel och dessutom bäst sex med är blygsamt utrustad. Det verkar vara som så att väsentliga åtkomstpunkter inte är så väl begravda hos mig :angel:

Håller helt med. En av de som jag haft mest sex med under min tid som singel och dessutom bäst sex med är blygsamt utrustad. Det verkar vara som så att väsentliga åtkomstpunkter inte är så väl begravda hos mig :angel:

:rofl:

Alltså... är de inte bra med händerna och munnen är det rätt kört. Sedan kan de ha den perfekta kuken (hur den nu ser ut!) men det kvittar ändå :D

Kort svar - ja :D Utnyttja inte honom för att träffa på någon annan du gillar. Men också för din egen skull, min erfarenhet av (en miljon) dejter är att inget gott någonsin kommer ut av att jaga efter någon. Den som vill något visar det, och att fortsätta hoppas har alltid slutat i hjärtesorg för mig.

Kortfattat, om du är intresserad av den här nya killen så träffa honom av den anledningen. Om inte så lämna båda dom där bakom dig.
Vi får se vad som händer. Tar en dag i taget som vanligt så får vi se.

Uughh tyckte verkligen om min dejt igår, och då går jag alltid från gott självförtroende med män till att känna mig som världens minsta människa. "Det finns inte en chans att han kommer tycka om mig", "Jag har ingenting att erbjuda honom" osv. Varför blir man alltid så? :banghead:

G-punkten ligger ju bara 5 cm in :p.

Men sen gäller det väla att utnyttja det man har efter bästa förmåga också ? Min utrustning är inte helt rak. Jag har aldrig reflekterat över att det skulle spela någon roll. Med min senaste partner testade vi en variant på ex missonären och det fungerade mkt bättre för oss båda. Dock är det ju inte säkert att det fungerar för nästa partner då hon kanske är skapt annorlunda. Att exprementera med massa olika ställningar är väl saker som man kanske inte gör efter en trevande första gång tänker jag...:angel::o

Fast som du skrev det så kändes det väldigt mycket som att enda anledningen till att ha kontakt med honom var för att han kände TK. Inget moraliskt problem med det för min del, men jag tror att du riskerar att bli mer sårad om du fortsätter så.

Och som @prallan skrev så menar jag att jag tror TK ljög för dig. Men det hör egentligen inte hit, oavsett om han är den du hoppas han är, eller den jag tror han är så tror jag att du för din egen skull bör försöka gå vidare :)
Det jag funderar över är varför han skulle ljuga för mig. Det känns så ologiskt med tanke på att vi träffas i jobbet och det skulle sabba vår arbetsrelation totalt.
Det är något med tanke på vad han skrev till mig och det jag vet om honom, som får mig att känna att det ligger något i det.

Kan dessvärre ej gå in på detaljer för det blir för avslöjande om vem TK faktiskt är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka