Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, vad ovanligt stillsamt det var i tråden
På mån-tis ska jag träffa V igen![]()
->Synk start!
->Inkommet meddelande!
->Kan komma till M
->tid [fredag] [18:00]
{navigation programmerad}
->Slut på meddelande
->synk avslutad!
Eller som man kan uttrycka det en glad överraskning! Trodde inte att jag skulle få se henne på ett par dagar till!
Jag har fet-tappat lusten för tinder. Ibland i vissa situationer träffar jag på en tjej som jag gärna hade bjudit ut - supersöt, rolig, intelligent.. men tror att hon är upptagen. Osis antar jag.
Tror är inte att veta!
Jag blev så glad att jag kan inte sova!Vad härligt!!
Jag ska träffa mr misshandel i morgon, borde verkligen börja kalla honom något annat
Piloten och jag planerar en vinkväll. Kanske lite ovärt eftersom han ska flytta men jag är ändå nyfiken på honom.
Kanske ska träffa han från tidigare i veckan också. Även om det inte direkt klickade på det viset så hade vi väldigt roligt.
Jag får reklam om bröllopsmässa i den här tråden
Alltså någon sten lyftes från mina funderingar iom min tråd om tvåsamhet (som jag smart nog skapade när jag inte hunnit följa den). Innan har jag funderat mycket på hur jag vill att mitt liv ska se ut. Vill jag ens ha sambo igen osv?
Det har av förklarliga skäl (jag flyttade ju från gården där jag hade sambo o där min häst står kvar till ett tillfälligt boende) varit väldigt praktiskt inriktat. Men nu inser jag att grundfrågan är ju snarare om jag ens vill bli kär? Vill jag behålla tryggheten själv eller vill jag våga lägga delar av den hos någon annan? Innan har jag bara skrikit typ Hell No om att ha ett förhållande utan större eftertanke.
Nu känner jag mer att nej, det är verkligen inget jag alls strävar efter i nuläget. Gillar skarpt den lågintensiva relationen jag har med min dejt utan massa jobbiga känslor. Bara tryggt, enkelt och behagligt.
Jag är faktiskt nästan mer sugen på att gå i terapi för mina anknytningsproblem. Jag är medveten om att det skulle vara ett stort problem om jag nu skulle vilja bli kär o ha ett närmre förhållande. Men att gå i terapi nu hade inte varit för att sopa mattan inför ev framtid utan enbart för att det känns intressant och nyttig att gräva lite i. Jag känner ju av det i precis alla relationer och möten. Har inte ont av det alls men noterar och det gör lite en ond cirkel där jag hade velat kunna ha ett mer inkännandd bemötande än vad jag har. Känner mig alltid lite på min kant, trivs där men inte alltid med hur andra uppfattar mig där typ.
Jag har fet-tappat lusten för tinder. Ibland i vissa situationer träffar jag på en tjej som jag gärna hade bjudit ut - supersöt, rolig, intelligent.. men tror att hon är upptagen. Osis antar jag.
Jag har inte tappat lusten. Men däremot hoppet.
Åkte drygt 28 mil igår och träffade en tjej. Men det klicka inte... Men var kul att träffa henne ändå.
Däremot har jag gett upp att hitta nån som mitt ex. Fattar fortfarande inte hur jag kunde träffa nån som henne...
Och tyvärr har jag svårt att nöja mig för nåt sämre.
Fast bra jobbat som åker och försöker! Själv letar jag inte efter nån riktigt som mitt ex... inte att hon var skit, men det var också mycket som gjorde att det aldrig riktigt funkade bra.
SämreJag har inte tappat lusten. Men däremot hoppet.
Åkte drygt 28 mil igår och träffade en tjej. Men det klicka inte... Men var kul att träffa henne ändå.
Däremot har jag gett upp att hitta nån som mitt ex. Fattar fortfarande inte hur jag kunde träffa nån som henne...
Sämre, hoppas att du inte menar sämre! Jag antar att du inte vill ha någon som är annorlunda än ditt EX.
Ursäkta men vill inte dela in folk i bättre eller sämre. Man kan vara bättre och sämre på olika saker men att personer ska vara sämre känns inte bra.
Då förstår jag.Förstod att nån skulle anmärka på det. Syftade på förhållandet och inte på personen.
Fast alltså - om du alltid jämför alla tjejer du träffar med ditt ex så kommer aldrig någon vara tillräckligt bra.Jag har inte tappat lusten. Men däremot hoppet.
Tyckte det var glasklart vad du menade faktiskt.Förstod att nån skulle anmärka på det. Syftade på förhållandet och inte på personen.
Fast alltså - om du alltid jämför alla tjejer du träffar med ditt ex så kommer aldrig någon vara tillräckligt bra.
Det verkar som om du romantiserar ditt ex rätt mycket och inte är särskilt över henne (?) eftersom du alltid återkommer till att hon är den bästa och ingen kommer vara typ lika bra. Men hade hon och du varit så himla bra ihop så hade ni väl troligtvis fortfarande varit ett par? Och att då jämföra alla tjejer du träffar med henne käns rätt dumt både mot dig själv (eftersom du troligtvis glorifierar och inte ger dig själv chansen att träffa någon) och tjejerna du träffar (för hur många uppskattar att bli jämförda med någons ex som denne placerat på en piedestal?)