Varför skriver man inte ut sina dealbreakers i presentationen?Det vet inte hon inte. Mer än att hon blir unmatched .
Själv kan jag tycka det är trist att börja prata med någon och sen bara bli avmatchad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skriver man inte ut sina dealbreakers i presentationen?Det vet inte hon inte. Mer än att hon blir unmatched .
Det vet inte hon inte. Mer än att hon blir unmatched .
Varför skriver man inte ut sina dealbreakers i presentationen?
Själv kan jag tycka det är trist att börja prata med någon och sen bara bli avmatchad.
Jag brukbar skriva att "Då letar vi efter olika saker. Och sen typ lycka till."Trist är det, men det händer verkligen ganska ofta. Ärligt så tycker jag det är ännu tristare att bara bli ignorerad plötsligt mitt i en konversation utan att de avmatchar..bättre att göra det isf.
Varför skriver man inte ut sina dealbreakers i presentationen?
Jaha men nu har jag ingenting emot det alls. Förutsatt att man frågar först (inte fått en enda bild utan samtycke). Ingen har använt bilderna i någon sorts maktspel. Det betyder sannerligen inte att jag skulle kunna ligga med vem som helst. Jag är medveten om att det är ”okvinnligt” att gå igång på det visuella men det är inte omöjligt och jag tycker att man ska tänka sig lite för innan man dömer ut det.Nej, det förstår jag - men jag uppfattade inte att det var din smak. Jag ser dickpics helt utifrån avsändarens perspektiv, därför missade jag det.
Jag brukbar skriva att "Då letar vi efter olika saker. Och sen typ lycka till."
Tycker det är trevligare än att bara avmatcha utan att säga något.
Oj så otrevligt av dig.Jag skriver inte. Avmatchar.
Det är ytterst sällan tjejer skriver först så .
Varför ?Oj så otrevligt av dig.
Därför att normal hyfs saknas?Varför ?
Om det är okvinnligt eller inte har jag inte funderat över. Jag dömde ut det utifrån det vanliga scenariot i tråden, det som @stjarnhimmel beskrivit nu.Jaha men nu har jag ingenting emot det alls. Förutsatt att man frågar först (inte fått en enda bild utan samtycke). Ingen har använt bilderna i någon sorts maktspel. Det betyder sannerligen inte att jag skulle kunna ligga med vem som helst. Jag är medveten om att det är ”okvinnligt” att gå igång på det visuella men det är inte omöjligt och jag tycker att man ska tänka sig lite för innan man dömer ut det.
Jag skriver inte. Avmatchar.
Det är ytterst sällan tjejer skriver först så .
Ehh, utveckla dig gärna?Därför att normal hyfs saknas?
Men va? Jag skrev ju i positiv anda att jag hade fått massor av bilder och inte att jag tyckte att det var obehagligt? Hur kan det då plötsligt handla om att det är helt obegripligt att någon skulle vilja få sådana bilder?Om det är okvinnligt eller inte har jag inte funderat över. Jag dömde ut det utifrån det vanliga scenariot i tråden, det som @stjarnhimmel beskrivit nu.
Att mitt under ett pågående samtal bara vända på klacken och gå, hade det varit okej tycker du?Ehh, utveckla dig gärna?
Jag tar inte illa upp om nån umatchar mig. Men det händer nästan aldrig. Istället kan jag skriva en eller två gånger utan svar. Hade då hellre sett att dom unmatchat mig direkt. Himla slöseri med min tid...
Nja, fast jag skrev ju att jag unmatchade innan vi hejat på varann.Att mitt under ett pågående samtal bara vända på klacken och gå, hade det varit okej tycker du?
Fast då kan man säga att du slösar andras tid genom att inte skriva dealbreakers.Ehh, utveckla dig gärna?
Jag tar inte illa upp om nån umatchar mig. Men det händer nästan aldrig. Istället kan jag skriva en eller två gånger utan svar. Hade då hellre sett att dom unmatchat mig direkt. Himla slöseri med min tid...
Som jag skrev: jag uppfattade inte den positiva andan. Och det jag inte kunde förstå var hur någon som skickar kukbilder - så som t ex @stjarnhimmel beskrivit det - kan tro att utseendet på hans kuk skulle vara viktigt.Men va? Jag skrev ju i positiv anda att jag hade fått massor av bilder och inte att jag tyckte att det var obehagligt? Hur kan det då plötsligt handla om att det är helt obegripligt att någon skulle vilja få sådana bilder?
Fast då kan man säga att du slösar andras tid genom att inte skriva dealbreakers.