Äääääh, sån e inte ja. Rakt på sakt ibland bara. Friskt vågat hälften vunnet.Undrar om han inte menade "ses i drömmarna"Jag skulle nog inte frågat om jag var du. Inte speciellt viktigt och kan bli awkward
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äääääh, sån e inte ja. Rakt på sakt ibland bara. Friskt vågat hälften vunnet.Undrar om han inte menade "ses i drömmarna"Jag skulle nog inte frågat om jag var du. Inte speciellt viktigt och kan bli awkward
![]()
Jag känner inte att det måste redovisas direkt, som direkt i en presentation/profiltext... fasen, många matchar ju hej vilt utan någon information alls utöver profilbilder. Men hyfsat tidigt i en konversation skulle jag själv vilja komma in på familjesituation, och t ex hemort.Tinder går bra just nu...
Matchade med en som i första anblick såg intressant ut. Men med lite efterforskning visade sig att hon har två småbarn. Varför kan man inte avslöja sånt direkt ?
Tinder går bra just nu...
Matchade med en som i första anblick såg intressant ut. Men med lite efterforskning visade sig att hon har två småbarn. Varför kan man inte avslöja sånt direkt ?
Sen matchade jag med en solnedgång också... Vad säger man? Jag älskar ju solnedgångar..![]()
Ang barn så behöver ju sådant inte påverka relationen alls, beroende på vilken typ av relation någon är ute efter, och om du inte vill dejta någon med barn så är det ju bara att skriva det i din profil?Tinder går bra just nu...
Sen matchade jag med en solnedgång också... Vad säger man? Jag älskar ju solnedgångar..![]()
Jag känner inte att det måste redovisas direkt, som direkt i en presentation/profiltext... fasen, många matchar ju hej vilt utan någon information alls utöver profilbilder. Men hyfsat tidigt i en konversation skulle jag själv vilja komma in på familjesituation, och t ex hemort.
Fast hade du hängt längre i tråden hade du sett att ditt sätt att närma dig sexsnacket, och sättet hos många av de som @stjarnhimmel får kontakt med, nog är några ljusår isär. Hon har ofta berättat om gränslösa, äckliga typer (som förmodligen inte vill träffa henne alls, de går igång på att kränka främmande kvinnor på nätet).Ja det är kanske lite väl hardcore att börja med men jag hade tyckt det var synd om en potentiell partner (tillfällig eller stadig) inte vågade ställa frågan alls... Om han älskar det och jag hatar det så känns det ju rätt onödigt att träffas liksom. Lika bra att ta upp sånt fort tycker jag. Det kan ju läggas fram lite snyggare men jag tycker det är synd om man ska uppfostra andra människor, helst med lite skam som straffmedel, att inte prata sex alls.
Jag vet att hon ofta stöter på sådana män. Jag hade kanske också haft en lägre tolerans om jag blivit utsatt. Jag menade bara att alla män som vill prata sex inte är äckel. Jag har haft tur och har inte fått ett enda gränsöverskridande meddelande även om jag fått en ansenlig mängd dickpics. Men så länge de frågar först är det inget fel med det.Fast hade du hängt längre i tråden hade du sett att ditt sätt att närma dig sexsnacket, och sättet hos många av de som @stjarnhimmel får kontakt med, nog är några ljusår isär. Hon har ofta berättat om gränslösa, äckliga typer (som förmodligen inte vill träffa henne alls, de går igång på att kränka främmande kvinnor på nätet).
Ja, det helt avgörande är ju hur man närmar sig ämnet.Jag vet att hon ofta stöter på sådana män. Jag hade kanske också haft en lägre tolerans om jag blivit utsatt. Jag menade bara att alla män som vill prata sex inte är äckel. Jag har haft tur och har inte fått ett enda gränsöverskridande meddelande även om jag fått en ansenlig mängd dickpics. Men så länge de frågar först är det inget fel med det.
Okej då vet jag att du tycker det. Tack för shamingenJa, det helt avgörande är ju hur man närmar sig ämnet.
(Och förlåt men - dickpics.Det MINST intressanta på en person är väl hur hans kuk ser ut? Skulle man vilja ligga med världens slaskhög/fåntratt/dumskalle bara för att hans kuk såg bra ut på bild? Jag ber om ursäkt igen men jag fattar inte
)
Va, tog du det som shaming? Det fattar jag faktiskt inte.Okej då vet jag att du tycker det. Tack för shamingen![]()
Jag menade bara att alla män som vill prata sex inte är äckel.
Ang barn så behöver ju sådant inte påverka relationen alls, beroende på vilken typ av relation någon är ute efter, och om du inte vill dejta någon med barn så är det ju bara att skriva det i din profil?
Ska jag ha någon typ av partner så ska det vara barnfritt, däremot har två av mina närmsta vänner barn (dock inte jättesmå) och det märker jag inte av. Jag har inte ens träffat barnen.
Vid ett tillfälle hade jag en chatt som handlade rätt mkt om sex. Och den var väldigt intressant.
Vi började prata om att vi båda gillar att skriva och han berättade om att han gärna skriver om sex. Så då började vi prata om hur sex framställs både i skrift och på film. Och sen kom vi vidare och också pratade en del om vad vi gillade.
För mig var det perfekt. Och det var en första chatt.
Men det fanns en respekt och det handlade om att vi båda berättade saker. Jag har insett att det är den viktiga punkten för mig; Att jag själv får berätta och att jag inte känner mig trängd utan får utrymme. Då blir det bra.
Jämför detta med att man sitter och chattar ytligt om typ var man bor eller vad man ska göra i helgen.Vid ett tillfälle hade jag en chatt som handlade rätt mkt om sex. Och den var väldigt intressant.
Vi började prata om att vi båda gillar att skriva och han berättade om att han gärna skriver om sex. Så då började vi prata om hur sex framställs både i skrift och på film. Och sen kom vi vidare och också pratade en del om vad vi gillade.
För mig var det perfekt. Och det var en första chatt.
Men det fanns en respekt och det handlade om att vi båda berättade saker. Jag har insett att det är den viktiga punkten för mig; Att jaog själv får berätta och att jag inte känner mig trängd utan får utrymme. Då blir det bra.
Dagens profil:
"Stupid asshole anarchist want a buddy or some kinky shit or whatever. I have thick thighs, antidepressants and vidya games."
Smidig?Wow! Jäklar, den var riktigt smidig.
Smidig?
Jag tycker det var ganska naturligt? Att känna av den man skriver med?