Jag förstår dig helt och fullt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja så är det. Men jag tror inte att jag hade angett det annars heller. Jag vill oavsett relation träffa människor som är intresserade av mig först, min livssituation sen.Men @Milosari du skrev väl "Söker inte efter en livskamrat i första hand" i din profil? Isåfall tycker jag inte att du är skyldig att tala om att du har barn.
Varför skulle jag det, tycker du? Jag gillar inte heller skrivna kravlistor.Varför skriver du inte det i din profil?
Ja, det senare där är ju faktiskt också en aspekt. Oavsett om det finns folk som blir tjuriga om deras tilltänkta dejter inte berättar om barnen redan på profilen.Ja så är det. Men jag tror inte att jag hade angett det annars heller. Jag vill oavsett relation träffa människor som är intresserade av mig först, min livssituation sen.
Svårt att säga om gymbilder tilltalar, det beror ju på vem du vill tilltala. Det tilltalar mig eftersom jag själv har träning som främsta intresse. Men ingen spännisbild då, det går fetbort. Men en bild på en kille i träningskläder visar ju att han tränar och det gillar jag. Samtidigt är det ju många här på Buke som sagt att de inte dras till träningsbilder. Men jag skulle gissa att den typen du söker själv är en träningstjej? Så då är det nog fördelaktigt.
Haha va? Jag är inte det minsta skraj för män. I så fall hade jag knappast gått in på ett hotellrum med en i princip helt okänd man....fast om man är sådär skraj så kanske man inte ska träffa män överhuvudtaget - inte någonstans och inte under några former alls.
Men du har ju krav! Varför inte vara ärlig?Varför skulle jag det, tycker du? Jag gillar inte heller skrivna kravlistor.
Jag svarade inte dig - om inte du och @monster1 är samma person. ...och mitt svar var inte direkt till monster heller, utan en reaktion på det hon skrev - fenomenet.Haha va? Jag är inte det minsta skraj för män. I så fall hade jag knappast gått in på ett hotellrum med en i princip helt okänd man.
Blir de tjuriga så tycker jag ändå att det är extremt osexigt. Jag har samma inställning före och efter barn till det.Ja, det senare där är ju faktiskt också en aspekt. Oavsett om det finns folk som blir tjuriga om deras tilltänkta dejter inte berättar om barnen redan på profilen.
Okej, ja jag får väl prova mig fram. Jag har haft inställningen att det inte uppskattas med gymbilder så jag har istället haft bilder där jag utövat nån annan sport. Men ja jag vill träffa en träningstjej. Eller ja nån som tycker om att träna iaf och ingen soffliggare.
Jag upprepar det du citerat - jag gillar inte skrivna kravlistor Det gör mig inte ett dugg mindre ärligMen du har ju krav! Varför inte vara ärlig?
Tror, på ett generellt plan, att sportbilder eller bilder där man på annat sätt är aktiv sätt funkar bättre än gymbilder. Det tilltalar nog den breda massan i högre utsträckning. Eftersom jag själv gillar just gym så gillar jag gymbilder, eftersom jag tänker att vi kanske kan gymma ihop då
Jag tror att jag förstår, men har svårt att se att det går att helt koppla loss människa från sin livssituation. Ingen är en ö, vi existerar alla i en kontext - eller flera. Själv kan jag tänka mig en hel massa kringfaktorer som skulle vara intressanta för mig att känna till redan från start, och som mer eller mindre påtagligt kan spela roll i en relation.Jag vill oavsett relation träffa människor som är intresserade av mig först, min livssituation sen.
Men du har ju krav! Varför inte vara ärlig?
Men det finns inte så många gymtjejer.
Ja, just de du swipa på både tjejer å killar ?Det märks att du inte bor i Stockholm
Ja, just de du swipa på både tjejer å killar ?
Alltså, jag ser tjejer då och då med foton tagna från gym. Men det är inte jättevanligt tycker jag .
Jag tänker annorlunda och har därför skrivit att jag inte passar med osäkra människor. Inget egentligt krav men ändå en väldigt tydlig signal om vilka människor som inte kommer göra mig lycklig och vice versa.Jag upprepar det du citerat - jag gillar inte skrivna kravlistor Det gör mig inte ett dugg mindre ärlig
Ja men vilka dessa är måste ändå vara högst individuellt. Inkomst är t ex en sak som påverkar en människas (möjlighet till) livsstil, ändå är det väl inte något som tas upp mer direkt.Jag tror att jag förstår, men har svårt att se att det går att helt koppla loss människa från sin livssituation. Ingen är en ö, vi existerar alla i en kontext - eller flera. Själv kan jag tänka mig en hel massa kringfaktorer som skulle vara intressanta för mig att känna till redan från start, och som mer eller mindre påtagligt kan spela roll i en relation.