Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har börjat söka på Hp och Tinder. Hade glömt hur obekväm jag är i det hela. Känner att jag är oändligt mycket bättre live, där oftast tjejer kontaktar mig. Vet inte varför men jag antar är för att jag ger dom utrymme och inte stör. Vad vet jag.
Försök få över det hela till irl så fort som möjligt kanske är ett alternativ för dig. Själv var jag väldigt nöjd med att kommunicera via det skrivna ordet snarare än i att träffas i irlet.

Jag har börjat söka på Hp och Tinder. Hade glömt hur obekväm jag är i det hela. Känner att jag är oändligt mycket bättre live, där oftast tjejer kontaktar mig. Vet inte varför men jag antar är för att jag ger dom utrymme och inte stör. Vad vet jag.

Jag skulle vilja veta vad din hemlighet är ? :) Jag kan typ räkna på en hand där tjejer kontaktar mig i verkliga livet.

• Gilla
Reactions: JGD
Jag skulle vilja veta vad din hemlighet är ? :) Jag kan typ räkna på en hand där tjejer kontaktar mig i verkliga livet.
Min hemlighet, Det finns ingen hemlighet. oftast så sitter jag i baren, tar en stor lätt öl eller en alkoholfri ingefära drink. Ingen gillar en full fågel. händer att jag tar en starköl men max två på en kväll. oftast kommer det någon tjej och pratar med mig.

Min hemlighet, Det finns ingen hemlighet. oftast så sitter jag i baren, tar en stor lätt öl eller en alkoholfri ingefära drink. Ingen gillar en full fågel. händer att jag tar en starköl men max två på en kväll. oftast kommer det någon tjej och pratar med mig.

Intressant. Är det på en vanlig krog alltså ? Kanske jag ska prova det. Jag har dock aldrig gått ensam på krogen. Jag har endast gått som onykter och med en eller flera kompisar. Så då hänger man med dom eller på dansgolvet.

Problemet jag ser är att jag förmodligen skulle se väldigt obekväm ut i baren. Då jag inte trivs bland fulla människor när jag är onykter och att dricka sig full ensam känns inte sådär lockande.

Intressant. Är det på en vanlig krog alltså ? Kanske jag ska prova det. Jag har dock aldrig gått ensam på krogen. Jag har endast gått som onykter och med en eller flera kompisar. Så då hänger man med dom eller på dansgolvet.

Problemet jag ser är att jag förmodligen skulle se väldigt obekväm ut i baren. Då jag inte trivs bland fulla människor när jag är onykter och att dricka sig full ensam känns inte sådär lockande.
Vanlig och vanlig. hotellbaren eller en trevlig bar.

Jag själv uppskattar när grabbar ger mig utrymme. Framför allt i krogmiljö dras jag ofta till dom som "gör sin grej" och inte raggar runt.

Har dock tjejkompisar som är av det mer förlegade slaget och tycker att dom ska uppvaktas av mannen :meh: Byter blickar men en stilig karl och tycker att "Han får väl komma hit i så fall". Så tröttsamt. Lite OT :D

Jag själv uppskattar när grabbar ger mig utrymme. Framför allt i krogmiljö dras jag ofta till dom som "gör sin grej" och inte raggar runt.

Har dock tjejkompisar som är av det mer förlegade slaget och tycker att dom ska uppvaktas av mannen :meh: Byter blickar men en stilig karl och tycker att "Han får väl komma hit i så fall". Så tröttsamt. Lite OT :D
Jag stör ingen om de inte vill prata med mig.

Haha.. igenkänning...
Jag har märkt att män som gillar mulligt verkar se sig själva som lite finare än andra. Som att deras utseendefixering är okej men inte andras. Ofta kan de skriva att det är trist med utseendefixering och att det bara är utseendet som gäller.
Sen de som är riktigt obehagliga är de som tycker att tjocka tjejer ska vara så tacksamma för att man får lite uppmärksamhet.
Den värsta var en som skrev rakt ut att han gillar "tjocka tjejer för jag är dominant och tjocka tjejer har ofta dåligt självförtroende och då går de med på att göra som jag vill. " och sen glada smileys efter det.
Jag blev spyillamående av det mailet. :yuck::yuck::yuck::yuck::yuck::yuck:

Apropå det här med "tjocka tjejer för jag är dominant och tjocka tjejer har ofta dåligt självförtroende och då går de med på att göra som jag vill. " så har (eller hade) jag en bekant som ville prata av sig efter ett uppbrott och ett ex han inte riktigt kom över. Normalt sett så är jag väldigt medkännande och inte dömande, men i det här fallet blev det svårt. Han talade om han inte kunde förstå hur hans ex kunde ha dumpat honom, med tanke på hur mycket han ställt upp för henne när de var tillsammans borde hon stått i tacksamhetsskuld till honom. Vidare så ville han gärna ha ännu en tjej med ätstörningar eller dylikt eftersom att han ville ha ett "projekt"... så äckligt uträknande.

Apropå tips så fick jag precis ett tips av en kille att jag borde totalrenovera mitt ansikte då jag ser ut som en transa :D
Undrar varför man lägger tid på att skriva till någon som man inte gillar utseendet på :meh:
Ett hopplöst försök till negging? Skrev om en kille för ett tag sedan som skrev enbart för att kommenterade min vikt och att jag kanske borde motionera lite mer. Kontrade med att jag motionerar en hel del men att den viktigaste faktorn om man vill gå ner i vikt faktiskt är vad man äter så att om det var menat som ett tips var det ett ganska värdelöst sådant. Sen frågade han om jag ville ses. :banghead:

Att ni ens orkar älta det här om och om igen och igen? Jag vet ingen användare här inne som får slängt i ansiktet tidigare dumheter så mycket som @Hero och att det av majoriteten för ovanlighetens skull dessutom anses helt okej att dra upp gammalt skit och kasta omkring.

Sen är det skapligt skenheligt att hacka på att han har vissa kroppstyper och utseenden som han föredrar, för det har vi alla. Vem fasiken tar kontakt eller inleder något med någon man inte finner attraktiv liksom? Men ingen och troligtvis inte heller Hero är väl (förhoppningsvis) tillsammans med någon enbart baserat på utsidan?

Jag tappar hakan över att en kvinna kan sitta och inte bara inte förstå utan till och med försvara de här makalösa åsikterna som östs ut över hennes jämlikar. Det är helt obegripligt att en endaste person kan godta det som @Hero skrivit.

Fy fan vilken jobbig tråd det här var, på grund av Hero, men jag undrar också varför somliga fortfarande försöker lära ut en bättre kvinnosyn till honom? Det är ju helt uppenbart att han inte kommer "ta till sig" ett skit eftersom han bara är här för att vräka ur sig sin bitterhet.

Men kan du inte ge dig med den där genomvidriga kommentaren? Jag frågar igen, skäms du inte?
Jag har inte fått frågan i första hand, troligtvis bortplockad. Då har du missuppfattat mitt inlägg. Men jag har full förståelse för att det blev bortplockat. Men jag har verkligen inte uppmuntrat till prostitution!

Jag tappar hakan över att en kvinna kan sitta och inte bara inte förstå utan till och med försvara de här makalösa åsikterna som östs ut över hennes jämlikar. Det är helt obegripligt att en endaste person kan godta det som @Hero skrivit.

Sorry om jag sabbar din världssyn nu när du så tragiskt redan har tappat hakan, men jag har överhuvudtaget inte ens kommenterat @Hero s inlägg, så ingenstans "förstår", försvarar eller "godtar" jag vad @Hero skrivit.
Däremot tycker jag upprepandet av saker han skrivit tidigare i andra trådar och i pm som ska dras upp gång på gång på gång är 1) onödigt och 2) tröttsamt. Sånt ältande tillför ingenting och brukar i normala fall stöta på patrull.

Viss skillnad :grin:

För övrigt så blir man min jämlike av hela andra orsaker än att man råkar ha en fitta mellan benen. Fysiskt kön är det absolut minst relevanta i fråga om det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
111
· Visningar
17 372
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka