Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle jag ha mitt ex på jobbet hade jag blivit galen. Men det hade jag blivit när hon inte var ett ex också 😂
Så det beror nog på vilket förhållande man har och hur stor arbetsplatsen är.

Jag tänker att på mitt jobb skulle det nog gå bra, speciellt om det inte är på samma klinik förstås men även om det vore det så ser man inte alla så ofta. Var och en gör sitt. Om jag inte blir ihop med den jag delar rum med och det hade jag inte planerat 😅

Jag tycker det hade varit ganska optimalt för jag är ju bara där, sen hemma och äter och sover :rofl:

Jag har ju mitt ex på jobbet. För mig har det varit bra på många sätt (inte alla). Det har tvingat mig till ett snabbspår i att hantera hans rövhatteri och skilja på sak och person Det har gått över förväntan faktiskt, Vi har en bra jobbrelation även om han är skitjobbbig för alla att jobba med (det var han innan vi separerade också). Det svåra är när han börjar prata om saker som rör det personliga livet - jag har varit supertydlig med att det vill inte jag och han respekterar dessa gränser nästan jämt, gör han inte det blir han snabbt varse. Så att ha exet på jobbet funkar för vissa men inte för andra. Eller att ha den nuvarande, jag kommer aldrig säga nej till nån jag vill vara med bara för att vi jobbar ihop. Att kalla det för att bajsa där man äter tycker jag är ganska löjligt men jag fattar att vissa inte vill dejta på jobbet.

Åååååhhh men var träffar man folk då? :nailbiting:
-inte bajsa på jobbet.
-jag har dränerat den app jag använt nu och ser ingen framtid i att bara switcha app.
-har ingen hund att köra hundtricket med längre.
-har inga singelkompisar att ragga i flock med irl.
-inte tid att starta upp nya hobbys/kontaktytor att träffa nytt folk på.
Håller med de andra, träffa den du vill, jag har haft fling med person på jobbet, det blev inget seriöst och var inga problem efteråt heller.
När jag dejtade gjorde jag det i omgångar, typ max ca 3 månader sen fokuserade jag på mig själv ett tag, för jag orkade inte hänga i dejtingappar och träffa personer hela tiden tog massor med energi. F var den sista jag träffade, i den "omgången" var rejält less på det då minns jag och tänkte "ok han också då" , men sen behövde jag inte fler personer att dejta. Så plötsligt händer det 🤩

Trevlig dejt igår! Han gillar mig, jag gillar honom.

Orkade inte ta upp det han skrev på instagram, det får passera förbi for now.

Jag inser att jag blivit typ lite egen av att ha varit singel såhär jäkla länge, har så himla svårt att se hur jag ska kunna släppa in nån i mitt liv igen. Men men, det får ta den tid det tar.

Jag var på en icke-dejt igår.
Det känns bra faktiskt. Gör mig bara mer övertygad om vad som ska göras och inte.
Vi missade varandra mest pga han sket i att läsa vad jag skrivit. Så jag åkte 1h enkel resa för ingenting. Han ville träffas idag istället - nära där han bor och fika där, jag frågade, vet du något särskilt bra fik? Nej men du är ju mer mobil. AAAANNNNNNEJ
Jag är inte det minsta intresserad av att vara den följsamme. Tack och block.

Det känns bra faktiskt. Gör mig bara mer övertygad om vad som ska göras och inte.
Vi missade varandra mest pga han sket i att läsa vad jag skrivit. Så jag åkte 1h enkel resa för ingenting. Han ville träffas idag istället - nära där han bor och fika där, jag frågade, vet du något särskilt bra fik? Nej men du är ju mer mobil. AAAANNNNNNEJ

Nej sådana orkar man ju inte med.

Är det bara jag eller är det inte bra fräckt att be någon köra 2 h restid, medans den andra knappt reser om man mossat dagen innan och personen fick köra 2 h för ingenting?

Är det bara jag eller är det inte bra fräckt att be någon köra 2 h restid, medans den andra knappt reser om man mossat dagen innan och personen fick köra 2 h för ingenting?
Ja det är jävligt fräckt.
Helt ointressant såklart.
han var på plats säger han. Jag har den där krypiga känslan av att han vill ta reda på vem jag är. Så jag kom med en annan T-bana än min linje. Plus att om jag kommer med bil så kan han lätt söka på regplåten. Han gav mig sitt telnr som var ett kontantkort - jag ville inte ringa det och få mitt nummer outat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat