Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaaa! Precis vad jag vill men inget som kickat igång riktigt intresse.
Iofs har jag en kollega som är jäkligt intressant och verkligen fyller hela rummet med sitt leende, men det är lite ”skit inte där du äter-läge”. Ambivalent till om man ska kasta sig utför stupet ändå.
Jag började dejta en kollega. Hade massor med fördelar!
Nu har bytt jobb och den tidigare kollegan är ju inte längre kollega, däremot min make och pappa till vårat barn 😁

Äsch, folk har väl legat med kollegor i alla tider utan att det varit någon större grej.
På vårt jobb ligger folk med varandra hela tiden och vi gör ingen större grej av det alls.
@caballus

Jag lag med en kollega ett par ganger forra aret och det ar det ingen mer an han och jag som vet nagot om. Tycker att salange man ar vuxna och kommunicerar bra sa funkar det att detjta pa jobbet!

Jag betackade mig från träff med snubben artigt men bestämt. Han svarade artigt att han förstod mig men efter ett tag kom ett offerkoftigt "vi ska separera men jag förstår att det inte spelar någon roll". Vilken liten slingerbult han är!
Mm. Han är fett blockad nu iallafall. Oh well, det finns fler fiskar i sjön, ärligare
Vi behöver alltid folk på mitt jobb! :D Sök!

Om ingenting annat kan vi arrangera en Buke-träff och gå ut på stan så ska jag fixa ihop dig med lite grabbar. :p I fix!
Jag är på!
Och jag börjar packa redan nu! :rofl:

Ok, nyss hemkommen efter en dejt, med mig själv, för snubben var en no-show :meh:

Förra dejten fick jag höra att jag kändes som nåns lillasyrra.

Dejten innan ville helst gå till parkeringen och knulla i baksätet :yuck: (insert kräksmiley här).
Helt opepp!

Och första dejten var lite stel o slapp fisk över det hela.

Så 4 dejter men inga kulor att hänga i granen ännu. —> :arghh::down:O_o

Jag skulle personligen aldrig dejta någon på jobbet - tänk om man verkligen blir ett par och måste se varandra både på jobbet och hemma, jag skulle bli så less! 😅 För att inte tala om hur jobbigt det kan bli om det verkligen skär sig då.
Ja, om/när relationen skiter sig blir det hemskt eller om någon får mer känslor än den andra. Been there done that - aldrig mer.

Åååååhhh men var träffar man folk då? :nailbiting:
-inte bajsa på jobbet.
-jag har dränerat den app jag använt nu och ser ingen framtid i att bara switcha app.
-har ingen hund att köra hundtricket med längre.
-har inga singelkompisar att ragga i flock med irl.
-inte tid att starta upp nya hobbys/kontaktytor att träffa nytt folk på.

-inte bajsa på jobbet.
-jag har dränerat den app jag använt nu och ser ingen framtid i att bara switcha app.
Bajsa på jobbet!! Det är helt okej. Lyssna inte på cock-blockarna

-inte bajsa på jobbet.
Träffa vem du vill, bara för att jag och många andra för egen del aldrig skulle göra det så gäller det ju inte dig. Ditt liv, dina val. Bajsa var du vill.

-inte bajsa på jobbet.
Alla skriver ju utifrån sig själva, så det är bara att känna efter.
Personligen skulle jag bara inte orka. Byta jobb om det inte funkar känns mycket jobbigare än att vara singel. :D

Min nuvarande chef träffade sin partner på jobbet. Samma hotell men olika avdelningar - de flyttade ihop rätt snart och bodde ihop, åkte till jobbet ihop, sågs för det mesta på lunchen och åkte hem ihop - jag hade blivit skogstokig! :arghh: Nu har han visserligen bytt jobb inom bolaget men de samåker och är fortfarande tillsammans ett år senare så för dem funkar det ju. :D

Byta jobb om det inte funkar känns mycket jobbigare än att vara singel.
Ja, det är ju en jäkligt tung post i vågskålen. Jag är inte inne på att byta jobb, men snart så byter han enhet. :devil:
Ditt liv, dina val. Bajsa var du vill.
jo, men det gäller ju att bajsa försiktigt där man kan städa efter sig. Bajs är av naturen kladdigt.
Bajsa på jobbet!! Det är helt okej. Lyssna inte på cock-blockarna
Yaay! Älskar din energi! :banana:

Instämmer! Behöver ju inte gå åt h*vete för @caballus bara för att det gjorde det för mig. :D
Hmmm… det lär det ju göra. Men om 2023 gått ut på att bryta upp och bryta ihop så kanske lika gärna att få det gjort så kanske 2024 blir till att bygga nytt :)

Ääääh, det behöver inte vara så stökigt.
Ytterst få av mina ex jag inte skulle kunna ha en rimlig jobb relation med.

På tal om att umgås jämnt så flyttade vi ihop under covid och då jobbade vi ju med dessutom med samma sak. Även om det inte var idealiskt att umgås 24/7 så var det ju mycket mycket roligare än att bo själv!

Min nuvarande chef träffade sin partner på jobbet. Samma hotell men olika avdelningar - de flyttade ihop rätt snart och bodde ihop, åkte till jobbet ihop, sågs för det mesta på lunchen och åkte hem ihop - jag hade blivit skogstokig! :arghh: Nu har han visserligen bytt jobb inom bolaget men de samåker och är fortfarande tillsammans ett år senare så för dem funkar det ju. :D
Vi träffades på jobbet blev tillsammans när han hade slutat där. De senaste typ kanske 5 åren har vi jobbat vägg i vägg olika företag men väldigt nära. Han kör truck ute vi står och packar gods i en del av deras lokal. 5 av 20 arbetsdagar samåker vi. Vi har varit tillsammans sedan 2008...

Jag skulle personligen aldrig dejta någon på jobbet - tänk om man verkligen blir ett par och måste se varandra både på jobbet och hemma, jag skulle bli så less! 😅 För att inte tala om hur jobbigt det kan bli om det verkligen skär sig då.
Nej aldrig. Mitt ex började jobba på mitt jobb ett tag för tusen år sedan och det var bara störigt och irriterande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat