Skriver inte varje dag (vi skrev varje dag, men skulle säga att fyra av fem gånger var det han som började), skriver bara om jag verkligen har något att säga. Svarar när jag har tid. Frågar nästan aldrig om jag får hänga på redan planerade grejer utan inväntar eventuell inbjudan. Berättar om saker jag har planerat med ett efterföljande "du får självfallet hänga på om du vill" för att han inte ska känna att jag inte gör saker utan honom, men samtidigt är trevlig nog att säga att han gärna får följa med om han vill. Tycker bara det är bra om båda har egna grejer att pyssla med, och snubbarna är f*n gamla nog för att ta eget ansvar om de vill med eller ej.
Men var kanske för på med han jag träffade sist. Tackade ja till att hänga och en gång frågade jag om jag fick hänga på saker han skulle göra. Borde kanske inte ha tackat ja så ofta, och framförallt inte bjudit in mig själv... Sen skämtade jag med en kompis när vi alla var ute och sa "så.. vad ska vi göra för att få hänga med" när kompisen berättade om sina fantastiska nyårsplaner. Det var ju mest ett sätt att visa på hur fantastiska hans planer var, inte en faktisk fråga om att hänga på.. Men ja, det var nog alldeles för mycket..
Han jag dejtade sa, när han dumpade mig, att han inte lärt känna den "riktiga mig", men samtidigt att det gått alldeles för fort fram. Båda grejerna är ju helt klart mitt fel. Vet dock inte hur jag ska bete mig för att inte vara för mycket, inte vara fel... Anledningen till att han antagligen kände att han inte lärt känna "riktiga mig" var för att han typ andra eller tredje gången vi sågs sagt att han ville ta det lugnt, inte visste vad han ville.. Så då ville jag ju inte direkt öppna upp allt för mycket om saker inte skulle fungera, ge honom utrymme liksom, men återigen gjorde jag ju fel där också. Går bra för mig detta, haha! Vad jag än gör så gör jag/är fel :P ^^