@Fibusen Hur har det gått?
Skrev i går, ligger på sidan 40 om du kanske missat det då?
Utöver den uppdateringen så fick jag ett godnattmeddelande där han tackade för dagen igår och att den hade varit grymt trevlig och att han verkligen behövde den, att få vara med mig och få skratta och att han redan saknade mig. Bad även om förlåtelse för att han ”inte såg det från min sida”.
Frågade om han ville att jag skulle komma ikväll efter jobbet och det ville han självklart. Så just nu så känns det ju helt okej.
Klart jag är lite nojig över dippen, men jag hoppas att det släpper om det får vara som vanligt ett tag igen. Och att han verkligen pratar med mig nästa gång istället för att stänga mig ute. Och speciellt eftersom vi pratat så mycket om det, att vi är övertänkare bägge två, och grubblar ihjäl oss på saker. Det är ju det som varit så fint för vi har verkligen kunnat PRATA och det har fått mig sjukt trygg och jag vet att jag aldrig skulle få ett ”men sluta tänk så mycket” från honom, för han är likadan han med. Och jag har aldrig känt att det finns något som gnager med honom. Men nu blev det ju en miss då. Som vi förhoppningsvis har löst. Eller håller på iallafall.
Vi får väll se helt enkelt hur allt blir. Jag vill ju inget annat än att vara med han, men eftersom jag som sagt är en högkänslig person så måste kommunikationen fungera, annars så kommer det inte funka.
Jag tycker det hade varit så enkelt om han bara hade sagt: Så här ligger det till, och jag mår skitdåligt över det här nu, men det är under en kort period så snart ordnar det sig, och det har absolut inget med dig eller oss att göra alls.
Medans han hade resonerat att han inte vill tråka ut mig med prat om den här grejen som han anser är en skitsak egentligen, och det är under en kort period så då vill han bespara mig från honom när han är låg, och därför så valde han att backa.
Jag hoppas som sagt att det har gått in nu att jag inte vill bli ”besparad” något alls, utan prata med mig, spy ur dig, sitt och var tyst med mig. Jag går ingenstans så länge du inte vill det!