Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen får jag försöka luska vad han egentligen är ute efter.
Det har jag också hört. Brukar kontra med att hundar kan gå och springa redan när de är någon vecka gamla och att man oftast kan lämna dem ensamma hemma några timmar redan efter några månader, helt utan "barnvakt".Hahaha!
Jag har fått höra att ha hund är att ha barn som aldrig blir stora.
Hade det varit så hade jag inte haft hund
Herregud.... A har en son med samma namn som min och våra efternamn är lika bortsett från att han har en bokstav till med. Typ Pelle Berg och Pelle Öberg.
Helt sjukt ju!
Nej, fel håll på tanken!! Du ska känna efter hur det känns för DIG att träffa honom.
Det blev dejt idag istället, då han blev inkallad på jobb... Men lite hångel, lite sex och en massa prat, jag gillar det! Han är dock inte riktigt så upplyst som jag föredrar killar... Det vill säga, feminism, klimat och vänsterpolitik är inte riktigt hans grej,men kan väl vara kul med lite andra infallsvinklar ett tag.Jaha, jag dejtar väl vidare då, den som verkade vettig hade tid för att skriva en gång i veckan typ, funkar inte för mig så tack och hej. Promenad dejt runt Söder idag, trevlig men höll på att bli osams när vi diskuterade klimathotet, men båda gav sig så känns rätt okej ändå Ska träffas imorgon också, lika bra att passa på då han jobbar borta rätt mkt.
Pratade med Ö, hon bara ältar samma saker om om om om om och om igen.
ger henne en möjlighet att utveckla sig. Men nu är det tredje smatalet som bara handlat om samma saker. kommer nog inte ringa mer.Varför pratar du med henne om du bara tycker att hon är jobbig?
ger henne en möjlighet att utveckla sig. Men nu är det tredje smatalet som bara handlat om samma saker. kommer nog inte ringa mer.
Tack, jag behöver en knuff i rätt riktning iblandJag tror inte den tjejen är bra för dig. Det sista du behöver är en energislukare.
Man kan ju iofs vara upplyst utan att vara vänster.Det blev dejt idag istället, då han blev inkallad på jobb... Men lite hångel, lite sex och en massa prat, jag gillar det! Han är dock inte riktigt så upplyst som jag föredrar killar... Det vill säga, feminism, klimat och vänsterpolitik är inte riktigt hans grej,men kan väl vara kul med lite andra infallsvinklar ett tag.
Förstår inte alls hur du menar nu..Man kan ju iofs vara upplyst utan att vara vänster.
Frågade F nu:
Funderar på att ta bort dig från Facebook om det är ok?