Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men eller hur, vilken jävla cliffhanger!Uppdatering!![]()
Hur gick det då?![]()
Uppdatering!![]()
Men eller hur, vilken jävla cliffhanger!![]()
Någon måste vara det.Var på fikadejt i eftermiddag, satt och fikade och hade det trevligt i tre timmar. Insåg dock rätt snabbt att hon är en kvinnlig version av en av mina nära vänner. Vilket inte är ett dugg attraherande även om jag älskar min vän som han är.
Men ja, hon var klipsk och vi pratade litteratur och konst. Men ja, noll attraktion.
Hon är dessutom bi och jag var hennes första kvinnliga dejt.. Känner att det inte är min grej att vara någons första lesbiska erfarenhet.
Jo, men det betyder verkligen inte att det blir jag. Tycker heller inte det är så attraktivt med kvinnor som vanligtvis har sex med män. Vet inte varför, men jag är inte bekväm med det.Någon måste vara det.
Men det är knappast @parellikusken s plikt.Någon måste vara det.
Precis!Men det är knappast @parellikusken s plikt.
man ska inte göra något man inte är bekväm med.Jo, men det betyder verkligen inte att det blir jag. Tycker heller inte det är så attraktivt med kvinnor som vanligtvis har sex med män. Vet inte varför, men jag är inte bekväm med det.
Dejtar nästan bara lesbiska.
Nej, jag jobbar stenhårt bort min destruktivitet. Och att acceptera mina sexuella gränser är en del i det.man ska inte göra något man inte är bekväm med.
inte lätta grejer. hoppas det går bra för dig.Nej, jag jobbar stenhårt bort min destruktivitet. Och att acceptera mina sexuella gränser är en del i det.
Jag har landat nu, står i kö till immigrations och har bilresan kvar...
JahaaaaaJag har landat nu, står i kö till immigrations och har bilresan kvar...
Jag väntar även i spänning på om DB kommer föreslå att ses i helgen, eller om jag måste ta initiativ om det ska bli av... Vi flirtar hejvillt via snapchat, och då jag frågade i går om han hade planer så blev svaret "No plans yet" - så jag antar(!) att han vill träffa mig. Men sjukt irriterande att han inte bara kan fråga/planera något så man vet säkert...!
Anyways, han gör mig pirrig på ett sätt jag inte minns att jag upplevt tidigare, jag är liksom inte kär eller förelskat, men bara så onormalt glad!? Happy. Otroligt skön känsla iaf.Känns som att han bekräftar mig på ett mycket bra sätt, och kanske att jag är mera avslappnad till honom än jag brukar vara, pga att det inte "kan" bli något seriöst iom barnen? Så, jag njuter av flirtandet just nu.
Och håller tummarna att han vill bjuda hem mig, så jag inte behöver städa min lägenhet ikväll......
![]()
Orkade inte vänta längre, mvh sjukt otålig! Har frågat nu om jag kan få komma över med en flaska vin någon dag. Håll tummarna!![]()