Absolut!Vad tyckte du själv om presentationerna hos straighta tjejer @parellikusken ? Välgjorda och av bra kvalitet?
Men inga jag skulle falla för.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Vad tyckte du själv om presentationerna hos straighta tjejer @parellikusken ? Välgjorda och av bra kvalitet?
Men oj. Kram.Så, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu.![]()
Kram @TrananSå, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu.![]()
Oj vilken vändningSå, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu.![]()
I vilket fall som helst är det väl bara att bryta ihop en smula nu och eventuellt fundera på sådant sen. ❤
Hon mår dåligt och jag är inte i bästa sick, och hon vet inte vad hon vill och jag klarar inte att inte veta. det var så mycket som var så rätt. så mycket. men vi klarade inte att det slets i oss så. det är bara en soppa.Oj vilken vändning![]()
hoppas det men vågar inte tro det. jag är bara sönder just nu. jag är bara ful, fet och förfärlig.I vilket fall som helst är det väl bara att bryta ihop en smula nu och eventuellt fundera på sådant sen. ❤
Det är du INTEhoppas det men vågar inte tro det. jag är bara sönder just nu. jag är bara ful, fet och förfärlig.
Bor någon förresten i Göteborg och vill dejta en smart, feministisk och otroligt empatisk man i mitten av 30-årsåldern så säg till.
Jag tror straighta kvinnor tycker han är attraktiv, dessutom är han riktigt bra på gitarr!
Haha! Undrar hur glad han blir över att jag lagt ut en kontaktannons..
Han lagar riktigt bra mat, vegansk såklart.Kan han laga mat och kan tänka sig byta gitarren mot piano så låter det rätt nära min drömman
![]()
Han lagar riktigt bra mat, vegansk såklart.
Han är nog inte beredd att lära sig piano dock.![]()
Skickar en kram till dig @Tranan . Jag hoppas du hittar dig själv igen och även nån att dela livet med. Har sagt det förut och tycker du verkar väldigt sympatisk.hoppas det men vågar inte tro det. jag är bara sönder just nu. jag är bara ful, fet och förfärlig.
Jag håller helt klart med. Jag har försökt få honom att spela fiol, men nej..Awwh, dålig commitment måste jag ändå säga.
![]()
Tack, men jag känner mig totalt värdelös.Skickar en kram till dig @Tranan . Jag hoppas du hittar dig själv igen och även nån att dela livet med. Har sagt det förut och tycker du verkar väldigt sympatisk.
Jag håller helt klart med. Jag har försökt få honom att spela fiol, men nej..
Jag håller helt klart med. Jag har försökt få honom att spela fiol, men nej..
Han kan sjunga fint iaf!Men det behöver han inte kunna, det kan ju jag! Han kan kompa om han bara fixar pianoskillsen.
Jag vill bara ha en man som spelar "City of stars" för mig och sjunger den i duett med mig. Är det för mycket begärt?![]()
Hade jag bott i Gbg så lätt!Bor någon förresten i Göteborg och vill dejta en smart, feministisk och otroligt empatisk man i mitten av 30-årsåldern så säg till.
Jag tror straighta kvinnor tycker han är attraktiv, dessutom är han riktigt bra på gitarr!
Haha! Undrar hur glad han blir över att jag lagt ut en kontaktannons..