Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu. :cry:

Så, nu har jag avslutat förhållandet med GK. orkade inte med alla turer. för stormigt I hennes liv och jag klarade inte att stödja upp allt. men samtidigt har jag känslan av att det var det dummaste jag någonsin har gjort och har just förlorat min sista chans till att bli lycklig. är mycket nere just nu. :cry:
Men oj. Kram.
Förstår om det är jobbigt med all dramatik.

Bor någon förresten i Göteborg och vill dejta en smart, feministisk och otroligt empatisk man i mitten av 30-årsåldern så säg till.
Jag tror straighta kvinnor tycker han är attraktiv, dessutom är han riktigt bra på gitarr!

Haha! Undrar hur glad han blir över att jag lagt ut en kontaktannons..

Kan han laga mat och kan tänka sig byta gitarren mot piano så låter det rätt nära min drömman :love:

:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka