Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den enda jag gör så med är bästa vännen, men han kan gott bjuda på fika nån gång emellanåt så mycket som han fikar och äter här :sneaky:

På de få dejter jag går på är jag nog oftast den som bjuder faktiskt. Det är bara sån jag är liksom och mina skor köper jag baske mig själv, såna viktiga affärer kan man ju inte involvera män i :devil: :D

Såna där avarter är bara att lägga bakom sig och gå vidare från. Rätt vad det är så finner du nog nån vettig typ :up:
Man skulle bli vettig själv. och smal.

Man skulle bli vettig själv. och smal.

Man är den man är och duger inte det, så är den man träffar inte bra nog för en. Att förändra sig för att passa någon ospecifik där ute är ingen bra idé. Tycker jag i alla fall, men å andra sidan så är jag också en sån där "evighetssingel", så mig ska man nog inte lyssna på om man har spörsmål rörande dejtande :idea: :laugh:

Samma här, vill absolut betala för mig själv, varesig det är struntsummor eller högre. Allt annat känns liksom... Fel :cautious:

Exakt! Speciellt så där alldeles i början. Jag (som överanalyserar ALLT!) skulle sitta och ha dåligt samvete som fan för att den och den bjöd mig på en fika, sen ville jag inte ses mer endå för att jag kände att det inte klickade.

Jag fick dåligt samvete när hojkillen, numera pojkvännen, köpte ett myggnät till mig för 40kr! :angel::p

Man är den man är och duger inte det, så är den man träffar inte bra nog för en. Att förändra sig för att passa någon ospecifik där ute är ingen bra idé. Tycker jag i alla fall, men å andra sidan så är jag också en sån där "evighetssingel", så mig ska man nog inte lyssna på om man har spörsmål rörande dejtande :idea: :laugh:
Ingen fara. ska inte gnälla. Mår bara extra dåligt i dag.

Exakt! Speciellt så där alldeles i början. Jag (som överanalyserar ALLT!) skulle sitta och ha dåligt samvete som fan för att den och den bjöd mig på en fika, sen ville jag inte ses mer endå för att jag kände att det inte klickade.

Jag fick dåligt samvete när hojkillen, numera pojkvännen, köpte ett myggnät till mig för 40kr! :angel::p

Jag är likadan 😅
Vill betala allt själv och får lite ångest för att V alltid köper med sig saker till mig, även om det bara är en Redbull.

Då köper ändå jag all mat, han vill swisha mig för det men jag vägrar envist. Han har inte ens fått mitt nummer så han inte kan göra det ändå 😂

Det är ändå rätt skönt att inte vara ensam om såna fånigheter! :D

nej verkligen inte, får inga vagpics men det är inte kul att man lyckas få 6 dejter sen i somras och 5 är golddiggers. Har inte riktigt haft driven eller intresset att dejta så mycket.
Om du på fem dejter råkat ut för kvinnor som bara vill åt dina pengar - har du pratat/skrivit med dem ordentligt först? Jag kan tänka att det borde märkas om de var ute efter något annat. Har de gett ett ”vanligt” intryck, skrivit om sin vardag, berättat att de jobbat som lärare/sjuksköterska/väktare/vaddetnukanvara?

Jag frågar för att jag undrar om de har något gemensamt som skulle kunna bli en varningssignal för dig i framtiden.

Om du på fem dejter råkat ut för kvinnor som bara vill åt dina pengar - har du pratat/skrivit med dem ordentligt först? Jag kan tänka att det borde märkas om de var ute efter något annat. Har de gett ett ”vanligt” intryck, skrivit om sin vardag, berättat att de jobbat som lärare/sjuksköterska/väktare/vaddetnukanvara?

Jag frågar för att jag undrar om de har något gemensamt som skulle kunna bli en varningssignal för dig i framtiden.
Kan inte säga att de har något annat gemensamt än att de är kvinnor, tar han om sitt utsende och verkar ok inan man träffar dom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 833
Senast: Imna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka