Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Milosari skrev ju att hon läst om såna personer förut, men inte träffat dem.Fast han har ju inte fått det från tomma intet.
Han har förmodligen läst om det och trott på det som stått...
https://www.yourtango.com/201064284/study-claims-attractive-people-daughters
https://www.dailymail.co.uk/science...Attractive-couples-likely-daughters-sons.html
Ganska utförligt test ändå... på 17 000 barn.
Så teorin är ju inte helt omöjlig.
Kanske ska fria till Köpenhamn så jag har mitt på det torra. Snacka om att mitt marknadsvärde rasar om detta blir allmänt käntTveksamt om det räcker, 1 av 4 liksom, måste bli något extraordinärt för att väga upp!
4 frågan na får är var bor du/ vad tjänar du/ vad för bil kör du! med andra ordalag.
4 frågan na får är var bor du/ vad tjänar du/ vad för bil kör du! med andra ordalag.
Får ofta såna. tar liksom lusten ur en.Åh nej inte den typen igen, minns du berättat innan!![]()
ofta.Jösses, hur ställs de frågorna?
Är det direkta frågor om vad du tjänar?
ofta.
stor varningsflagga.Lite golddigger varning på det.
Annars är ju inte boende, jobb och bil något konstigt.
Jag har faktiskt aldrig nånsin fått frågan om vad jag tjänar.4 frågan na får är var bor du/ vad tjänar du/ vad för bil kör du! med andra ordalag.
Jag har faktiskt aldrig nånsin fått frågan om vad jag tjänar.
Var bor du och vad jobbar du med är dock vanliga frågor...
Men med dom två frågorna går det ju att lista ut lite om en persons ekonomi... ex, genom att kolla ratsit/hemnet för bostadspriser/bilar, medellön yrke efter kommun osv. Om det nu är så intressant![]()
CAD/BIM samordnare funkar bra det med. Nej det spelar ingen roll vad du skriver för yrke.Kan väl tillägga att dessa yrken hjälper nog ordentligt när det gäller antalet matches på Tinder för män.
1. Pilot
2. Entreprenör
3. Brandman
4. Läkare