Men, på lite mer positiva noter. Jag ser fram emot att få dejta mer. Har ju inte dejtat så mycket i mitt liv.
För några månader sedan hittade jag en kille på Tinder som hade en ganska rolig bio. Han hade skrivit något som är typ som ett internskämt på det som vi finansintresseradr kallar för finanstwitter. Jag skärmdumpade hans bio, suddade ut namn och allt sånt och tweetade lite komiskt om just bion. Vad jag inte hade räknat med var att tweeten fick stor spridning på finanstwitter så ungefär alla där såg den och så även han
Han matchade då med mig och hade ändrat sig bio och jobb för att typ skoja till det om det jag hade skrivit i min tweet. Så det blev lite som att han skämtade om mitt skämt, typ. Jättekul men lite pinsamt för mig kanske. Vi skrev kort men det blev sen inget mer med det vilket jag surade över för han såg riktigt bra ut. Det är sällan jag har svårt att släppa tinderfolk men han var verkligen intressant så..
Jag tog sen bort appen från telefonen när jag började dejta ungdomsbekantingen seriöst och nu när jag laddade ner appen igen såg jag att han (intressanta finanstwittrare alltså) hade svarat på det jag skrev innan. Han svarade för två veckor sedan. Det var alltså några månader sedan vi skrev.