Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Story continues... :D

Var in i affären för att panikköpa en sak nyss. Såg honom inte. :( Plockar till mig det jag ska ha går till första lediga kassa och poff från ingenstans står han där, precis utanför min kassa. När damen i kassan scannat mina grejer säger han till henne att jag är typ stamkund och ska ha rabatt. Hon ser tämligen tveksam ut (och då har jag handlat av henne minst lika många ggr som av honom) men han propsar och bekräftar med mig att jag är det och då ger hon sig och jag får rabatten.

Vad är det här för människa? :love: Nu hade jag mål i mun att tacka direkt iaf. :idea:

(Behövde detta efter ett riktigt uselt och tråkigt tinderbemötande häromdagen.)

Story continues... :D

Var in i affären för att panikköpa en sak nyss. Såg honom inte. :( Plockar till mig det jag ska ha går till första lediga kassa och poff från ingenstans står han där, precis utanför min kassa. När damen i kassan scannat mina grejer säger han till henne att jag är typ stamkund och ska ha rabatt. Hon ser tämligen tveksam ut (och då har jag handlat av henne minst lika många ggr som av honom) men han propsar och bekräftar med mig att jag är det och då ger hon sig och jag får rabatten.

Vad är det här för människa? :love: Nu hade jag mål i mun att tacka direkt iaf. :idea:

(Behövde detta efter ett riktigt uselt och tråkigt tinderbemötande häromdagen.)
Bjud ut honom på dejt nästa gång :p

Perfekt plan ju! Kan du inte lämna en lapp till honom på något sätt, eller lyckas snoka fram honom på facebook eller se till att vara utanför affären när han slutar jobba och ska gå hem eller vad som helst? :p
Hittat honom på fb så skulle kunna skicka meddelande så. Vet inte om det är ok?

Om han reagerar negativt på en vänförfrågan på Facebook från dig, är han isf någon du vill dejta?
Jag har tämligen anonym både profil och bakgrundsbild på fb om man inte känner mig. Så kan bli svårt för honom att förstå vem det/jag är utan att jag skickar meddelande samtidigt på messenger som jag då inte vet om han har/använder. Förr kunde man ju skicka ett litet meddelande med sin vänförfrågan men den funktionen är ju borta.

Ska grunna lite på detta. :)

Jag har tämligen anonym både profil och bakgrundsbild på fb om man inte känner mig. Så kan bli svårt för honom att förstå vem det/jag är utan att jag skickar meddelande samtidigt på messenger som jag då inte vet om han har/använder. Förr kunde man ju skicka ett litet meddelande med sin vänförfrågan men den funktionen är ju borta.

Ska grunna lite på detta. :)
Betala kontant nästa gång du handlar och skicka med en lapp med "öl någon dag? " och sen ditt nummer?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat