Haha, jag blir knäpp av alla som vill planera allt. Om någon tex nu skulle fråga om vi kan ses nästa helg, då vet jag att det krävs mycket(!) för att det ska bli något alls av det. En hel vecka där jag hinner fundera på vad jag vill, hinner tveka, hinner tänka på tusen andra saker som skulle kunna göras, hinner tänka på alla "borde göra det här" som kanske hade varit bra att göra en helg som nästa helg osv... Nä. Ska jag få till någon träff med någon, oavsett om det är med gammal vän eller något dejtliknande, då passar det mig bäst med "Ses om 3 timmar?" så att jag inte hinner fundera så mycket, bara kör om jag inte har något annat inbokat just precis då.
Just det är också anledningen till att den längsta och mest välfungerande relationen jag haft var något som mest liknade en kk-relation. Vi hade kontakt mycket och ofta, men när vi skulle ses så var det aldrig någon vidare planering utan mer så att vi hörde av oss om vi slutade tidigare än väntat på jobbet och sågs då lite spontant. Å andra sidan var det till stor del pga jobb som vi sedan slutade ses, för våra olika jobb och scheman gjorde det svårt att få till något... Ett liknande upplägg med någon som har mer passande schema, det hade dock varit perfekt.