Jag och borås har sagt att vi kan ses varann söndag men av olika skäl har vi bara fått till det en gång. När vi träffades kort måndagen för 1,5 vecka sedan så tyckte vi att nästa söndag blir det av men så har jag inte hört något sedan dess..
Fick dessutom andra planer idag så skrev och dubbelkollade att det inte blir av och fick svaret: Nej, det blir inte så (att vi ses). Frågade om det gäller framöver också och antar att det kommer bli ett jakande svar.
Det gör mig faktiskt lite ledsen. Vi klickade trots allt bra och när vi sågs var det väldigt trevligt. Jag har inte stött på någon annan det känns så med. Samtidigt är jag lite besviken för han kunde väl varit rak och säga det direkt istället för att jag ska måste fråga.
Just ja, är glad att jag fick västen han köpte åt mig när vi sågs sist. Haft det lite på känn och känns skönt att inte behöva träffa honom mer för att lämna över saker.
Det är SÅ irriterande att man måste dra ut folk att dom inte vill ses. Alltså även om man såklart fattar det så vill man ju endå ha det svart på vitt, och tycker inte man ska behöva fråga! Man känner ju när dom är ”på väg bort”, tala ur skägget bara istället där och då!