Eftersom detta är en tråd om dejting och hon skrev om det här så slår jag till med att @pepp syftade på dejt-intresserad
Precis eller om han bara är ute efter en kompis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom detta är en tråd om dejting och hon skrev om det här så slår jag till med att @pepp syftade på dejt-intresserad
Och då slår jag till med att det troligaste är att han är det.Eftersom detta är en tråd om dejting och hon skrev om det här så slår jag till med att @pepp syftade på dejt-intresserad
Trevlig hobby i mars.Tror du har fel. @pepp menar plocka svamp.
Och då slår jag till med att det troligaste är att han är det.
Ja. @pepp är väl typ bukes nordligaste medlem?Trevlig hobby i mars.
Men tänk dig vilken eufori då man hittar kantarell i mars!Trevlig hobby i mars.
Hjärtat killen har iallafall börjat höra av sig mycket mer. Jag tog upp att vi inte verkade matcha på det sättet. Då berättade han att han gärna hördes mer, men att han hade varit rädd för att vara för på. Så nu tycker jag vi hörs perfekt mycket. Han är så lätt att prata med om såna här saker .
Fotsvamp?Trevlig hobby i mars.
Vad bra du tog upp det och så härligt att det blev så bra också
Dum idé. Man ska inte träffa såna som verkar dumma i huvudet. Man blir kär och så blir man bara sårad när det inte är besvarat. Sen sitter man där ensam efter att ha fått bryta när det är det absolut sista man någonsin vill göra, när man egentligen bara vill sitta intill och bli smekt på handen så som bara han kangul_zebra skrev:Det diskuterades ju förut om kravlistor och sådär... Och att kommunikation är en viktig faktor. Det är mååånga nätdejtare jag avpoletterat för att kommunikationen inte funkar.
Har snackat med en snubbe av och till sen lång tid tillbaka. Har konstaterat gång på gång att han är dum i huvudet men av nån anledning ändå märkt av en dragning och fortsatt prata till och från, och sågs slutligen i augusti. Vi har setts några gånger till sen dess och jag har fått konstatera att jag trivs jävligt bra i hans sällskap. Tji fick jag
Dum idé. Man ska inte träffa såna som verkar dumma i huvudet. Man blir kär och så blir man bara sårad när det inte är besvarat. Sen sitter man där ensam efter att ha fått bryta när det är det absolut sista man någonsin vill göra, när man egentligen bara vill sitta intill och bli smekt på handen så som bara han kan