Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen, varför inte?
Ja vad ska vi göra åt detta dilemma?Jag känner exakt samma. Jag är jätteosäker på om det är min grej och ville inte använda någon som försökskanin. Samtidigt så kommer jag ju inte heller komma någonstans om jag inte går på en dejt .
Do it, vad har du egentligen att förlora? Du har mer att förlora på att inte göra det, ett nej kommer man över ganska fort men att gå att undra över "what if" är värre. Do it!Ja vad ska vi göra åt detta dilemma?
I en släng av "Det måste va fel på min tinder, jag får INGA matchningar" skaffade jag en månad tinder Gold, och insåg att det var ju inget fel på tinder, det är bara fel personer som drar höger på mig. Hade hundratals likes att plöja igenom, presentationslösa, osympatiska/tråkiga eller såna som uppenbart inte läst min pres utan nog sveper höger på allt. Men nu återstår det fyra stycken som verkar helt fantastiska och fina med grymt intressanta presentationer. Och de är tjejer naturligtvis... Får väl se om jag vågar matcha ändå och skriva nåt fjantigt och ärligt som skrämmer bort dem.
Som vuxen har man bättre förmåga att låta det vara de besökandes beskymmer om inte jag har städat i mitt hem. Nu är mitt hem ignetligen mera en arbetsplats så drömmen och förhoppningen om att det ska bättra sig varteftersom får väl ge närign åt att stå ut med det tills dess det bättrat sig.
Jag syftade alltså på att det inte ens fanns sittplats, städa var liksom inte möjligt så det fick man strunta i
Jämna till bröten lite nödtorftigt ... - nåja hör heller inte till tråden, men kan se det framför mig. Jag lovar, riktigt så illa är det inte här!Jag syftade alltså på att det inte ens fanns sittplats, städa var liksom inte möjligt så det fick man strunta i
Ja vad ska vi göra åt detta dilemma?
I en släng av "Det måste va fel på min tinder, jag får INGA matchningar" skaffade jag en månad tinder Gold, och insåg att det var ju inget fel på tinder, det är bara fel personer som drar höger på mig. Hade hundratals likes att plöja igenom, presentationslösa, osympatiska/tråkiga eller såna som uppenbart inte läst min pres utan nog sveper höger på allt. Men nu återstår det fyra stycken som verkar helt fantastiska och fina med grymt intressanta presentationer. Och de är tjejer naturligtvis... Får väl se om jag vågar matcha ändå och skriva nåt fjantigt och ärligt som skrämmer bort dem.
Jag går lite mot strömmen, men det är för att jag utgår ifrån mig själv.
Jag skulle inte våga riskera mitt mående för en kille. Men du ska såklart göra det som känns bäst för dig. Alla är så olika.
Nämen se där, han föreslog det visst själv efter lite fiskande ...
Ja jag inser ju det, men är svårt att göraDet är nog precis just det som de klurat ut, och utnyttjar så mycket de kan Är du inte bekväm med det - säg ifrån!
Ja det är fasiken skitsvårt detta! Nu har jag som sagt endå landat i det hela och kanske är dumt att starta upp något och riskera att det blir starka känslor för någon som det inte kommer bli mer med. Kanske bara bättre att låta det rinna ut i sanden, slöprata lite då och då bara.
Fast samtidigt så är det den första människan på länge som jag finner attraktiv nog på alla plan så att det är värt att ligga med. Och eftersom jag inte har så mycket tomt på schemat så kanske det ”bara” är det som funkar bäst, att ligga då och då, och då kan jag väll lika gärna göra det med nån jag matchar så bra med?
Jag kanske ska starta upp tinder igen och se vad alternativen är först ett tag innan jag beslutar mig för något.
Ja det är fasiken skitsvårt detta! Nu har jag som sagt endå landat i det hela och kanske är dumt att starta upp något och riskera att det blir starka känslor för någon som det inte kommer bli mer med. Kanske bara bättre att låta det rinna ut i sanden, slöprata lite då och då bara.
Fast samtidigt så är det den första människan på länge som jag finner attraktiv nog på alla plan så att det är värt att ligga med. Och eftersom jag inte har så mycket tomt på schemat så kanske det ”bara” är det som funkar bäst, att ligga då och då, och då kan jag väll lika gärna göra det med nån jag matchar så bra med?
Jag kanske ska starta upp tinder igen och se vad alternativen är först ett tag innan jag beslutar mig för något.
...varav en bor här och vi bestämde lunch-dejt imorrn! Snabbt marscherat!