Hur snabbt vet ni efter en date att ni inte kommer vilja ha ett förhållande med personen?
Och då tänker jag inte på slemmen som det ofta skrivs om här - utan normala människor som ni kunnat tänka er att träffa igen.
Anledningen till min fråga är att dejten från i onsdags har skrivit att han är ute efter ett långvarit förhållande - men att det inte lär bli med mig. Men att han gärna fortsätter att träffas ändå - "vänner med fördelar" sas.
Och jag är så jäkla paff över att han redan vet att det inte kommer bli något förhållande - men ändå vill träffas mera. Vill man träffas igen borde där ju finnas något intresse tänker jag.
Min fundering nu ligger på om jag tror jag kommer vilja mer än honom eller jag har lyckats leta reda på ytterligare ett äventyr. Men jag känner mig helt tom i bollen för jag har absolut ingen aning om vad jag tror jag kommer känna för honom om jag fortsätter träffa honom...
(vi har alltså träffats 1h, samt skickat 15 meddelande var på hp - där hälften handlar om när vi ska ses. Jag är på "nivån" - 'jag träffar gärna dig igen - men vill du inte blir jag inte besviken'. Förhållande hade inte ens kommit som en tanke ännu.....)
Pfff, min stolthet hade satt in och jag hade sagt att tack men nej tack då kan du få ligga med någon annan
Det tog mig 9 månader att inse att jag ville ha ett förhållande med min nuvarande sambo.