Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästis var här en stund tidigare. Jag öppnade i ridkläder och fick en anklagande blick. Sa att jag ska läsa fram till 15 och sen duscha. Klockan är 15.53, still in ridkläder
Han kommer antagligen stanna här på vägen till jobbet och kolla hur det går![]()
Bra han bor nära nu så han kan se till att du sköter dig och levererar stoff till denna tråd![]()
Haha!
Nu ställde han in pga trafiken.
Tror inte det är meningen att jag ska dejta.
Köpenhamn har blivit permanent bannad från Tinder. Tydligen är det något i hans profil som anses tillräckligt normbrytande så det är stötande och då får man inte vara med och leka längre? Jättelöjligt!
Hur många år är det mellan er? Om du vill säga, såklartI fyra timmar var han här innan jag skickade ut honom. Säger ju det, folk vägrar åka härifrån
Men det var trevligt! Vi pratade om allt och inget, slökollade på tv, klappade på Ruben och hånglade lite. Han var sugen på mer men var inte jobbig när jag avbröt, vettig kille!
Han är jättesöt men jag har lite issues med åldern och att han är så smal. Det får jag jobba lite med.
Han tyckte jag såg väldigt ung ut men det säger ju alla![]()
Jag har blivit avstängd för att jag valde Nej på för många. Kom någon varning först och sen gick det inte att logga in. Nu har jag inte testat på länge då skiten bara får för sig jag är i Göteborg.Jag blev ju också bannad (av nån underlig anledning!)
Skittrist när det händer...
Har skrivit med E, 4 dagar i rad nu...
Inte träffat snickaren något mer, har haft fullt upp med jobb, extrajobb och träning. Hur ska man hinna/orka?![]()
Men... Du och E, skulle inte ni bryta helt?
Hur många år är det mellan er? Om du vill säga, såklart![]()
Det var han som bröt med mig nu senast. Jag vill vara med honom![]()
Hahahaha! Helt klart en dealbreaker![]()