Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får sätta ut en annons, svart till "Sol och vår".Skulle inte tro det. Skulle aldrig orka med det. Och motivationen är låg. Men jag har alltid haft lust att sätta in en kontaktannons - bara för att se vilken sorts svar jag skulle få. Dessutom gillar jag att skriva brev. Men det här med Tinder, det verkar så stressigt.
Min mobil ville inte som jag ville tidigare idag... men nu så
@sorbifolia Jösses, spännande med så många dejter!
@Singoalla Hoppas kvällen blivit/blir bättre!
Idag har vi fikat jag o pulkakillen . Trevlig han också, träffar gärna honom igen också fick ett sms tre timmar efter vi sa hejdå där han sa tack för trevlig fikastund och som jag svarat på
//r
Förr sa väl folk "träff"? Inte lika laddat med tvåsamhetsromantik som "date".Är väl ett jädrans amerikanskt uttryck som vi kunde vart utan egentligen! Vi har väl ett eget språk istället för att anamma TV-seriers uttryck och förmedlade förväntningar om vad de ska betyda.
Varför inte bara fråga om han vill ses för att ta en fika eller se om han vill äta lunch med dig?Sitter och surar lite för att jag inte ska träffa min idealman på alla hjärtans dag nästa vecka. Vi hade ett möte i jobbet bokat men jag behöver det inte, för situationen löste sig. Får man låtsas ha problem för att få känna lite feromoner?
Matchade med en snygg tjej nu som dansat balett. Tjejen som skulle iväg på språkresa hade också dansat balett. Haha, verkar fastna för såna tjejer . Vore ju kul om man kunde få till en dejt där. Eventuellt ska en tjej komma och sova över nästa vecka, hon har 2,5 timmars tågresa så erbjöd att hon fick stanna över om hon ville . Vi får se hur det blir med det.
För att han är utanför min liga och han är för viktig för min framtida karriär för att riskera något. Den sortens kille som typ alla pratar om. Även om vi passerat 35...Varför inte bara fråga om han vill ses för att ta en fika eller se om han vill äta lunch med dig?
Att du pga karriären inte vill riskera något låter visserligen klokt, men annars, vafan, skärp digFör att han är utanför min liga och han är för viktig för min framtida karriär för att riskera något. Den sortens kille som typ alla pratar om. Även om vi passerat 35...
Egentligen: vart tog mitt självförtroende vägen? Varför är det så mycket svårare att vara 36,5 än 30?
Jag sover mig igenom allt utom snarkningar. Är rätt rörlig själv också, så det hade aldrig funkat med någon som var känslig för det.Haft problem att somna/sova ett tag, först pga hosta o sedan har det bara hängt i sedan jag blev så sjukt stressad en gång jag sov med min dejt. Har gått rätt bra att sova själv men i natt sov jag med honom igen och det gick väl sådär. Tror jag dels är bortskämd med mitt ex som somnade på 2 sekunder och precis som jag låg helt still hela natten och dels har jag gjort en situation av detta att stressa över, jag är rätt bra på det Jag har själv funderat på om det är lönt att försätta ses som vi gör om vi inte kan sova ihop så det var ändå najs att han bad mig fundera på det. Vi brukar tänka samma men jag är för feg för att säga det först
Skulle ses ikväll igen men vi får väl se helt enkelt. Jag har en hel del stressissues med min häst så för mig är det inte något problem egentligen att ta tag i denna uppkomna situationen o lösa det. Det lönar sig aldrig att undvika för mig.
Hur är ni när det gäller att inte sova ensamma?
Hur känns det att ha så många beundrare? Jag skulle ärligt vilja veta då jag inte vet om någon som någonsin varit kär i mig.
Jag menade inte att de kontaktar dig, utan vetskapen att det finns någon som tänker på dig så.
Inte för att jag har en massa beundrare men själv tycker jag faktiskt mest det är jobbigt. Till skillnad mot en del andra som jag uppfattat det (inte just här utan mer i allmänhet) så trivs jag SÅ mycket bättre med att vara den som känner lite mer. Har nog mest att göra med att jag tycker det är jobbigt om folk blir besvikna på mig. Ett intresse skapar för mig mer press. Jag trivs bäst i normalläget jag har med folk typ kollegor o alla mina killar genom tidernas föräldrar o familj - de flesta är alltid väldigt positiva till mig. Bekvämt läge utan förväntningar om något. Jag är nog eg ganska obekväm med att vara i någon sorts relation tror jag? Tycker det är givande och intressant men inte direkt det som skapar harmoni i mitt liv.