Har för mig att jag skrev lite kort om honom tidigare, men det kanske försvann i tjafsandet. Klistrar in inlägget nedan. Anledning till att han den tatuerad är nån ordvits med knucklehead
Ah, tackar! Jag som missat att läsa ifatt någon gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att jag skrev lite kort om honom tidigare, men det kanske försvann i tjafsandet. Klistrar in inlägget nedan. Anledning till att han den tatuerad är nån ordvits med knucklehead
Tänk så lustigt det kan te sig i textform, jag har fått intrycket av att du dejtar både ofta och många.
Det gör jag, men det är inte kul
Iaf inte innan, sen har jagbiftast trevligt men det är verkligen inget jag ser fram emot.
Är det en biker kan det syfta på en hoj också. Icke så ovanligt.Han har ett knogjärn tatuerat
Haha, fattar precis vad du menar!
Gissa vem som har fem dejter de kommande fem dagarna med fem olika män? Och nej, jag vet inte riktigt vad jag sysslar med.
Jävla typ
Wiiiihhiiuu kör hårt!
Tack! Hoppas på jackpot! Och framförallt att jag inte blandar ihop killarnas namn.....
Tack! Hoppas på jackpot! Och framförallt att jag inte blandar ihop killarnas namn.....
Gissa vem som har fem dejter de kommande fem dagarna med fem olika män? Och nej, jag vet inte riktigt vad jag sysslar med.
Oj jäklar! Jag hade sagt fel namn för jämnan i ett sånt läge!Man får hålla tungan rätt i mun Framför allt med tanke på att mina fyra senaste alla börjar på M
Imponerad av att du lyckats hitta så många du vill gå på dejt med! Och att du pallar fem i rad Lycka till med namnen och andra saker som kan vara bra att hålla isär
Imponerad av att du lyckats hitta så många du vill gå på dejt med! Och att du pallar fem i rad Lycka till med namnen och andra saker som kan vara bra att hålla isär
Seriöst, hur orkar du? Jag blir helt slut bara av tanken. Så många okända personer skulle jag helt enkelt inte klara av att vara trevlig mot under så få dagar.
Ja det svåraste är nästan att komma ihåg vad folk berättar. Ett "Grattis på 30-års dagen!" mottogs inte så bra av min KK som fyllde 34. Fick klia mig i huvudet bra länge innan jag kom på vem det var som skulle fylla 30. Också sjukt försiktig med typ "Hur var din systers fest i helgen?" och dylikt när det börjar svaja lite i minnet om det verkligen var hans syster eller den andra M..