Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, fattar precis vad du menar! :rofl:

Jag vänjer mig verkligen inte heller. Är alltud skrik och panik innan, pratar alltid med bästis i telefon som ivrigt hejar på.
Han är följt med mig för att möta en dejt bara för att jag inte skulle smita på vägen dit.
Han brukar även följa med mig till kollegan och bokstavligen knuffa in mig genom porten.
Sist frågade faktiskt kollegan om jag inte hittar dit själv vid det här laget eller om jag verkligen måste släpa med mig bästis. Han skulle bara veta vem som släpar vem :rofl:

Imponerad av att du lyckats hitta så många du vill gå på dejt med! Och att du pallar fem i rad:up: Lycka till med namnen och andra saker som kan vara bra att hålla isär;)

Ja det svåraste är nästan att komma ihåg vad folk berättar. Ett "Grattis på 30-års dagen!" mottogs inte så bra av min KK som fyllde 34. Fick klia mig i huvudet bra länge innan jag kom på vem det var som skulle fylla 30. Också sjukt försiktig med typ "Hur var din systers fest i helgen?" och dylikt när det börjar svaja lite i minnet om det verkligen var hans syster eller den andra M..

Imponerad av att du lyckats hitta så många du vill gå på dejt med! Och att du pallar fem i rad:up: Lycka till med namnen och andra saker som kan vara bra att hålla isär;)

Haha, vi får väl se efteråt hur lyckad den här planeringen är! Jag kanske inte vill dejta mer resten av året om det är för ansträngande men killarna jag skriver med nu verkar vara så himla gulliga allesammans så jag vill ju inte säga nej till någon :rofl:

Seriöst, hur orkar du? :D Jag blir helt slut bara av tanken. Så många okända personer skulle jag helt enkelt inte klara av att vara trevlig mot under så få dagar.

Äh, det är bara kul! Dessutom var min förrförra dejt rena katastrofen i sängen så jag hoppas att det manliga släktet ska få lite upprättelse efter de här dagarna! :rofl:

Ja det svåraste är nästan att komma ihåg vad folk berättar. Ett "Grattis på 30-års dagen!" mottogs inte så bra av min KK som fyllde 34. Fick klia mig i huvudet bra länge innan jag kom på vem det var som skulle fylla 30. Också sjukt försiktig med typ "Hur var din systers fest i helgen?" och dylikt när det börjar svaja lite i minnet om det verkligen var hans syster eller den andra M..

Det kanske är nu jag ska starta den där gruppchatten som du tipsade om tidigare i tråden. :angel:

Alltså nu har jag åkt hela vägen till andra sidan stan för att hinna köpa specifika veggoburgare till oss. Hann bara vända hemma och har stressat som tusan. Det har varit mitt mantra idag, att hur fel allt än går så är det snart himlen på en tallrik och han. Jag har liksom planerat precis hela dagen efter att dom stänger kl. 19 och nu när jag ramlar in i sista sekund.. så är dom SLUT! Jag vill typ dö matsorgsdöden :arghh: Jag började nästan gråta. Tror aldrig jag har blivit så ledsen över något matrelaterat i hela mitt liv :nailbiting: :p Skrev precis att världens mest ledsen-hungriga tjej är på väg hem till honom.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 426
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 840
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 745
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka