Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså nu har jag åkt hela vägen till andra sidan stan för att hinna köpa specifika veggoburgare till oss. Hann bara vända hemma och har stressat som tusan. Det har varit mitt mantra idag, att hur fel allt än går så är det snart himlen på en tallrik och han. Jag har liksom planerat precis hela dagen efter att dom stänger kl. 19 och nu när jag ramlar in i sista sekund.. så är dom SLUT! Jag vill typ dö matsorgsdöden :arghh: Jag började nästan gråta. Tror aldrig jag har blivit så ledsen över något matrelaterat i hela mitt liv :nailbiting: :p Skrev precis att världens mest ledsen-hungriga tjej är på väg hem till honom.
Men, vilka veggoburgare?!

• Gilla
Reactions: ptr
Alltså nu har jag åkt hela vägen till andra sidan stan för att hinna köpa specifika veggoburgare till oss. Hann bara vända hemma och har stressat som tusan. Det har varit mitt mantra idag, att hur fel allt än går så är det snart himlen på en tallrik och han. Jag har liksom planerat precis hela dagen efter att dom stänger kl. 19 och nu när jag ramlar in i sista sekund.. så är dom SLUT! Jag vill typ dö matsorgsdöden :arghh: Jag började nästan gråta. Tror aldrig jag har blivit så ledsen över något matrelaterat i hela mitt liv :nailbiting: :p Skrev precis att världens mest ledsen-hungriga tjej är på väg hem till honom.
Soyakross på foderbutiken. (lite på skämt lite på allvar, gott var det i vilket fall)

Nu åts det ägg och ost då det begav sig, men här kommer ett grundrecept som går att göra mycket gott av. (ska man göra av med hela säcken får man äta duktigt!)

Lika delar soyakross, ägg, mjöl, men vafan var det fjärde nu igen - nåja så är det när jag lagar mat... lagom med vätska, det sväller efter bra, och en skvätt fett, olja eller smör, krydda efter smak och tycke. Ställ kallt en lite stund, gör lagom biffar, bullar eller annat lämpligt format, inte för stora då de ska hålla ihop att vända. Stek nån och provsmaka samt justera kryddningen vid behov, de får vändas ett antal gånger. Lägg i ungsform med lite ost på och in i ugnen tills det blir lite färg. Servera med grönt till och gärna nån sås eller röra.

En kollega frågade idag om jag var frisk (ni fattar :D ) jag sa glatt ja!
Då frågade han hur mycket jag legat sen dess... då insåg jag att jag blivit monogam med 24-åringen :D

Inte min bästa period nu.. han är enkel och bra att vara med.. har 2 andra som vill ses, men tror inte jag orkar just nu, kanske till våren om de finns kvar?

Är dock väldigt nyfiken på "messengerkillen", han bor dock inte i samma stad plus har barn...

En kollega frågade idag om jag var frisk (ni fattar :D ) jag sa glatt ja!
Då frågade han hur mycket jag legat sen dess... då insåg jag att jag blivit monogam med 24-åringen :D

Inte min bästa period nu.. han är enkel och bra att vara med.. har 2 andra som vill ses, men tror inte jag orkar just nu, kanske till våren om de finns kvar?

Är dock väldigt nyfiken på "messengerkillen", han bor dock inte i samma stad plus har barn...

Var det han som var någons ex? Får man fråga vems? :D

Samma här :)
Beror väl dock vad man egentligen menar med dejt tänker jag.Alla ser det väl olika!
Jag vägrar säga att jag ska på någon dejt, för i princip alla jag haft kontakt med har bestämt sig för att det ska vara så "välordnat och prydligt" och ett förutbestämt förstasteg mot att hitta den perfekta partnern för det ordentliga Svenssonlivet. Det känns inte som något för mig.

Kommer ihåg hur ett ex en gång sa att "det här är egentligen första gången vi går på dejt!" när vi en gång var iväg på bio. De gånger vi träffats innan vi blev ihop, när vi hittat på lite allt möjligt, gått promenader, fikat hemma hos någon osv, det räknades absolut inte som någon dejt i hans ögon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 426
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 840
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 745
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka