Du får färgmarkera dem istället!Tack! Hoppas på jackpot! Och framförallt att jag inte blandar ihop killarnas namn.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får färgmarkera dem istället!Tack! Hoppas på jackpot! Och framförallt att jag inte blandar ihop killarnas namn.....
Lite nagellack i nacken som på små valpar!Du får färgmarkera dem istället!
Men, vilka veggoburgare?!Alltså nu har jag åkt hela vägen till andra sidan stan för att hinna köpa specifika veggoburgare till oss. Hann bara vända hemma och har stressat som tusan. Det har varit mitt mantra idag, att hur fel allt än går så är det snart himlen på en tallrik och han. Jag har liksom planerat precis hela dagen efter att dom stänger kl. 19 och nu när jag ramlar in i sista sekund.. så är dom SLUT! Jag vill typ dö matsorgsdöden Jag började nästan gråta. Tror aldrig jag har blivit så ledsen över något matrelaterat i hela mitt liv Skrev precis att världens mest ledsen-hungriga tjej är på väg hem till honom.
Men, vilka veggoburgare?!
Åh, har hört om det stället. Ibland önskar jag att jag bodde i SthlmMahalo på söder. Dom enda veggoburgarna värda att gråta en skvätt för.
Jag ÄLSKAR Mahalo! Jag vill gifta mig med deras Buddah-bowlMahalo på söder. Dom enda veggoburgarna värda att gråta en skvätt för.
Soyakross på foderbutiken. (lite på skämt lite på allvar, gott var det i vilket fall)Alltså nu har jag åkt hela vägen till andra sidan stan för att hinna köpa specifika veggoburgare till oss. Hann bara vända hemma och har stressat som tusan. Det har varit mitt mantra idag, att hur fel allt än går så är det snart himlen på en tallrik och han. Jag har liksom planerat precis hela dagen efter att dom stänger kl. 19 och nu när jag ramlar in i sista sekund.. så är dom SLUT! Jag vill typ dö matsorgsdöden Jag började nästan gråta. Tror aldrig jag har blivit så ledsen över något matrelaterat i hela mitt liv Skrev precis att världens mest ledsen-hungriga tjej är på väg hem till honom.
Sitter och funderar på om jag någonsin har dejtat. Tror inte det, faktiskt. Det har gått ganska bra ändå. Eller dåligt. Beror ju hur man ser på saker och ting.
Samma här iallafall inte det senaste året.
Beror väl dock vad man egentligen menar med dejt tänker jag!
Din tid kommer!56 år utan en traditionell dejt. Mitt problem har alltid varit att det blivit så seriöst på en gång. Jag skulle velat ha dejtat så där kravlöst och bara på skoj. Men så var det aldrig.
En kollega frågade idag om jag var frisk (ni fattar ) jag sa glatt ja!
Då frågade han hur mycket jag legat sen dess... då insåg jag att jag blivit monogam med 24-åringen
Inte min bästa period nu.. han är enkel och bra att vara med.. har 2 andra som vill ses, men tror inte jag orkar just nu, kanske till våren om de finns kvar?
Är dock väldigt nyfiken på "messengerkillen", han bor dock inte i samma stad plus har barn...
Menar du att vi gamla tanter skall börja data så här på ålderns höst?Din tid kommer!
Var det han som var någons ex? Får man fråga vems?
Vad hindrar er (oss)?Menar du att vi gamla tanter skall börja data så här på ålderns höst?
Din tid kommer!
Är nog för bekväm av mig o lite av en eremit.Vad hindrar er (oss)?
Jag vägrar säga att jag ska på någon dejt, för i princip alla jag haft kontakt med har bestämt sig för att det ska vara så "välordnat och prydligt" och ett förutbestämt förstasteg mot att hitta den perfekta partnern för det ordentliga Svenssonlivet. Det känns inte som något för mig.Samma här
Beror väl dock vad man egentligen menar med dejt tänker jag.Alla ser det väl olika!