Har nu en dejt till alla dag!
Avskyr den dagen och känner mig så jäkla ensam.
Min nyfunna vän som också är singel ska gå med mig på restaurang
Glömmer alltid datumet. Vilken jäkla dag är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nu en dejt till alla dag!
Avskyr den dagen och känner mig så jäkla ensam.
Min nyfunna vän som också är singel ska gå med mig på restaurang
14 februari.Glömmer alltid datumet. Vilken jäkla dag är det?
14 februari.
(Jag kommer ihåg det eftersom en underbar vän, som jag hittade här på buke, fyller år då )
Jag kan meddela att det är generellt sett är helt individuellt.Jag undrar dock när män rent generellt ska lära sig hur man tar kontakt på ett trevligt sätt.
Den avvägningen, och liknande, tror jag är oerhört vanligt förekommande i alla de fall där någon uppfattar att en partner inte till 100% uppfyller ens önskningar. Jag gissar att sådana relationer är ganska få, och att de flesta människor i parrelationer mer eller mindre medvetet kompromissar kring små (ofta) eller stora (mer sällan) skiljaktigheter. I somliga fall känner ena eller båda parterna att måluppfyllnaden är så låg att man hellre avslutar relationen och siktar på att hitta en annan partner, i andra fall gillar man helt enkelt läget.Ja, är det då en bättre insats för ett liv enligt önskemålen att göra slut, än att fortsätta?
Nej, den frågan kan man förstås ställa sig. Det är väl i grunden samma fråga som alla som dejtar ställer sig, tror jag. Är detta den bästa för mig, eller skall jag släppa tillbaks henom i sjön och fiska vidare? Vilka är mina odds? Plus och minus? Är jag tillräckligt attraherad?Hur många kandidater existerar ens, oavsett om du nu råkar hitta dem eller ej?
Wow! äntligen händer något på Tinder!
En av de jag swipat höger mailade. Kors i taket!
En musiker som älskar djur och drömmer om att bo på landet med hunduppfödning och barn.
På papperet alla rätt!
Vaddå "shit happens?" Sa hon att hon inte är intresserad av dig "på det sättet?" Eller är det din egen slutsats utifrån att hon inte spontant kramade dig först?Well, just nu så hatar jag allt med dejting . Jag matchade med en tjej och nyfiken som jag är brukar jag leta upp na på facebook. När jag sökte så fick jag upp en annan tjej med samma namn. Som såg så söt och trevlig ut på bilderna. Så jag tänkte, ska jag eller ska jag inte ? Jag chansade och skickade iväg ett mail... och till min stora förvåning svara hon! Sen dess har vi skrivit till varann nån stopp i 3 dagar. Första dan skrev vi till halv 4 på natten fast vi båda skulle upp och jobba. Andra dan börja jag hinta om hon ville träffas kanske? Och ja hon lät inte främmande. Tredje dagen så släpper hon bomben... Hon ska utomlands på språkkurs i 3 månader veckan därpå. Men ja jag tänkte vi borde ju träffas iaf när vi pratat såhär mkt med varann. Sagt och gjort så gick vi ut och åt, sen bestämde vi oss för att åka å bowla efteråt. Hur kul somhelst hade vi ! Jag skjutsa hem henne och hon fråga om jag ville följa med in. Vi hade mysigt och lyssna på musik. När jag skulle gå så gick hon inte självmant fram och gav kram hejdå. Så jag fråga om det är okej att ge en hejdå kram. Då fick jag en ! Men det kändes inte roligt. Jag ville mer och de visade sig att hon bjöd in mig för att hon tyckte vi hade så trevligt. Men hon var inte intresserad av mig på de viset .
Till saken hör att jag haft 3 andra dejter på gång. Men ingen av dom har känts intressant sen jag började prata med den här tjejen. Så jag har inte svara dessa. Sen vill jag inte träffa flera åt gången. Nu vet jag inte vad jag vill längre... . Hon var jättesöt och hade den sötaste rösten och så trevlig. Aja , shit happens me . Brukar va så att den jag vill ha inte vill ha mig...
Aja , shit happens me . Brukar va så att den jag vill ha inte vill ha mig...