Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag med! Samt de som vill mysa och egentligen menar ligga.
Kräks på töntiga omskrivningar :yuck:

Är lätt allergisk mot ordet mysigt överlag, använder det endast ironiskt.

Alltså ja. Lärde känna en kille genom några kompisar för ett år sedan. Han frågade plötsligt om jag ville komma över och mysa en kväll. Wtf? Vad hände med att testa vattnet genom "Har du lust att ta en drink/kaffe någon dag?", och vaddå mysa? Nej fy :yuck:

@durachiny Lite av båda skulle jag säga, det framkommer mer vad jag gillar nu också vilket jag tänker intresserar fler med liknande intressen och sen plus då mina dealbreakers som gör att de inte behöver bemöda sig.

//r

Fast jag kom på sen, efter vad vi diskuterat här, kanske ska jag skriva att jag vill ha någon som även har sina egna intressen som inte behöver likna mina?

//r

Jag får erkänna för mig själv att jag trillat dit! :) Jag är förälskad och går runt och fnittrar för mig själv. Så nu sticker jag dit en vecka och hoppas uppleva det jag gjorde sist. Önskar er alla en trevlig vår och lycka till med kärleken.
Lägger ner dejtningsidan nu!! Tar detta för vad det är och funkar det inte så har jag i alla fall tillåtit mig att släppa in någon i mitt hjärta igen.

Jag får erkänna för mig själv att jag trillat dit! :) Jag är förälskad och går runt och fnittrar för mig själv. Så nu sticker jag dit en vecka och hoppas uppleva det jag gjorde sist. Önskar er alla en trevlig vår och lycka till med kärleken.
Lägger ner dejtningsidan nu!! Tar detta för vad det är och funkar det inte så har jag i alla fall tillåtit mig att släppa in någon i mitt hjärta igen.

Det låter fantastiskt :heart Önskar er all lycka till!

Alltså ja. Lärde känna en kille genom några kompisar för ett år sedan. Han frågade plötsligt om jag ville komma över och mysa en kväll. Wtf? Vad hände med att testa vattnet genom "Har du lust att ta en drink/kaffe någon dag?", och vaddå mysa? Nej fy :yuck:
Har ordet mysa blivit förstört också ? Jag associerar inte mysa till att ha sex. Det kanske kan leda till det . Men ser det inte som samma som ligga.

• Gilla
Reactions: ptr
Träffade hårdrockaren i fredags. Vi skulle egentligen köpa sushi men det blev nått missförstånd så det blev hemmakväll. Men vi var trötta båda två så det var nog lika bra. Jag har haft problem med krypningar i musklerna hela veckan så jag har sovit dåligt, varit trött i kroppen, stressad, förkyld på det och som vanligt lite "orolig" när jag börjat träffa någon ny så jag kan inte påstå att jag var mitt stabilaste jag. Men vi hade supertrevligt, många intressanta diskussioner. Höjdpunkten var nog när vi låg nakna i sängen och funderade på om man har en själ :D Tråkigaste med kvällen var väl att han vart trött och grinig när jag skulle gå och i princip skickade hem mig.

Kan nog dock tycka att han var lite väl på med sexet. Jag är inte där bara för att ligga, det är bara ett plus i kanten. Ska försöka säga det till honom, men vet inte riktigt när. Jag skulle väl egentligen behöva ta snacket så fort som möjligt för min egen skull, men är rädd för att han bara är ute efter ett ligg och inte vill ses längre. Kanske dumt av mig att dra ut på det men jag vill/orkar inte vara med om det igen :( Även om jag inte tror på ett förhållande så vill jag inte bara vara ett ligg...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 429
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 746
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka