Träffade hårdrockaren i fredags. Vi skulle egentligen köpa sushi men det blev nått missförstånd så det blev hemmakväll. Men vi var trötta båda två så det var nog lika bra. Jag har haft problem med krypningar i musklerna hela veckan så jag har sovit dåligt, varit trött i kroppen, stressad, förkyld på det och som vanligt lite "orolig" när jag börjat träffa någon ny så jag kan inte påstå att jag var mitt stabilaste jag. Men vi hade supertrevligt, många intressanta diskussioner. Höjdpunkten var nog när vi låg nakna i sängen och funderade på om man har en själTråkigaste med kvällen var väl att han vart trött och grinig när jag skulle gå och i princip skickade hem mig.
Kan nog dock tycka att han var lite väl på med sexet. Jag är inte där bara för att ligga, det är bara ett plus i kanten. Ska försöka säga det till honom, men vet inte riktigt när. Jag skulle väl egentligen behöva ta snacket så fort som möjligt för min egen skull, men är rädd för att han bara är ute efter ett ligg och inte vill ses längre. Kanske dumt av mig att dra ut på det men jag vill/orkar inte vara med om det igenÄven om jag inte tror på ett förhållande så vill jag inte bara vara ett ligg...
Tror det är bra att ta upp sådant väldigt tidigt. Det har en tendens att bli svårare ju längre tid det går, och dessutom är det väl sannolikt att han kommer ta det hårdare om du har känt så länge utan att säga något. Om det skulle innebära att han inte vill ses mer så är det ju bäst för er båda att det bryts då!