Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har också roat mig med lite tinderstatistik i helgen. Sveper höger på c:a 15 %. Tycker inte jag är jättekräsen men som för många andra går spännisbilder bort och tråkiga eller läskiga presentationer. Intressanta bilder+ingen pres kan få höger, så även ointressanta bilder+intressant pres. Personliga preferenser jag har är att gymbilder, mycket muskler, alltför prydliga kläder, dyr livsstil, stort karriärsfokus, golf, jakt, köttälskande och politiskt höger går bort. På c:a 50 likes har jag fått 2 matchningar, den ena har inte svarat, den andra är en söt lite yngre kille som verkar soft och lite försynt, vi chattade rätt länge innan vi kom in på vad vi ville och att det är kk som vore närmast till hands. Men till skillnad från många andra som haft den intentionen ville han inte direkt börja sexchatta, känns sympatiskt. Vi sa att vi ska ta en öl vid tillfälle, till att börja med.

Samma typ av människor som beskriver sig själva som "galna". När man sen frågar vad de gör som är sååå wild and crazy så brukar det mest vara nånting i stil med att de tagit tåget till Köpenhamn utan plånbok eller gått nakna på stan i typ Tomelilla där det ändå inte bor någon.
Ja, jag sveper vänster på folk som kallar sig själva för galna. Det är aldrig ett bra tecken. :D

:rofl: :rofl: :rofl:

Tillhörande Instagrambild med "Galen utekväll med boysen/tjejligan!! ;)" och så är det en vanlig barkväll :D (om ens det)

Angående busig jag kan använda det om mig själv när jag skippar vettig middag till förmån för typ popcorn, glass och choklad. Alltså typ som en banghead-kommentar åt min egen dumhet eftersom jag vet att jag inte funkar alls då. Menar ni att det finns folk som använder det som en seriös beskrivning av sig själva? :confused:O_o

Angående busig jag kan använda det om mig själv när jag skippar vettig middag till förmån för typ popcorn, glass och choklad. Alltså typ som en banghead-kommentar åt min egen dumhet eftersom jag vet att jag inte funkar alls då. Menar ni att det finns folk som använder det som en seriös beskrivning av sig själva? :confused:O_o

Förmodligen samma som är 50+ som beskriver sig som yngre i sinnet... :meh:

Jag har inte en aning om vad som händer just nu. Eller jag vet men inte hur jag ska göra med mitt liv.
Tjejen från gymmet pratade med mig ett tag idag, ett trevligt samtal om inget. Sedan gav hon sitt kort och bad mig ringa i morgon.
Jag är bara förvånad och funderar på det.
Sen har jag gått och blivit intresserad av en fd kollega och hon pratar med mig. Vågar inte säga något om något till henne. Fel tid och plats.

Låter ju som att det händer en del positivt i ditt liv i alla fall :) Står inte stilla här inte!

Jag tycker det finns en del män i Lunarstorm-generationen som fortfarande använder det för att beskriva sig eller sin framtida flickväns egenskaper. *kjamiz* :banghead:

Apropå diskussionen tidigare så funderar jag lite på vad som skulle bli bättre av att vara lika varandra? :)
Jag tycker att det är ganska smidigt att vi är varandras motsatser i väldigt mycket, det innebär att vi kompletterar varandra och det är rätt gött på många sätt tycker jag..
När du säger komplettera varandra, och att vara varandras motsatser, vilken sorts saker tänker du på då?

När du säger komplettera varandra, och att vara varandras motsatser, vilken sorts saker tänker du på då?
Vet inte hur jag ska förklara det riktigt men han är väl typ en tänkare och jag en görare. Jag tänker mer och han gör mer numera..tex. :)
Och typ jag hatar att dammsuga, han gillart. Är ju praktiskt så slipper jag :angel:

Senast ändrad:
Jag som är en impulsiv typ brukar numer ge det en vecka när jag drabbas oavsett vilken känsla (nästan). Är känslan kvar en veck senare är det inte lika överilat, pms eller bara en topp/dipp.

Jag har lärt mig det också med åren :angel: Varför jag inte heller frågade direkt igår om han ville bli min pojkvän :D

Herregud vad jag har att läsa ikapp i tråden! Passar på att berätta att jag sprang på Herr Perfekt i vimlet också. Minns ni honom? Den intellektuelle sextjataren. Vi hade mött upp frukostkillen och hans kompisar på en klubb och var väl aningens överförfriskade så jag hade köpt cola i baren senaste timmen. Vi fortsatte dock att bli bjudna på drinkar av frukostkillens kompisar och jag blev lite varm i hjärtat varje gång han sa "Ni behöver inte dricka dom där, det vet ni va? Det är helt frivilligt, känn ingen press". Så vid ett tillfälle när han gick iväg på toaletten och jag och en tjejkompis gungade på dansgolvet så står han plötsligt där, Herr Perfekt. Kram, kul att se dig, hur mår du osv. "Tjejkompis, du minns väl Herr Perfekt?" och allt det där. Sen hoppar han rakt på sak och säger att han har gått och undrat om han gjort någonting dumt, att jag bara försvann. Jag blev helt ställd och var inte att beredd på att ta sextjat diskussionen mitt på dansgolvet efter åtminstone två drinkar för mycket. Dessutom så tror jag att han tror att jag var irriterad på honom redan innan den kvällen, eftersom jag var så kort mot honom. Jag var egentligen bara trött och sjuk, och jag tyckte inte att allt kändes helt rätt med honom och då kan jag lätt bli lite stingslig. Allt kändes upplagt för missförstånd samt lång diskussion så jag gav honom bara en kram och sa att det bara hade runnit ut i sanden.

Sedan smet jag iväg in i frukostkillens famn. Berättade att jag sprang på ett gammalt ragg och att det blev jättekonstigt. Han frågade vem det var och jag sa att jag berättar men då får han kolla bort dit diskret :D Beskrev hur han såg ut och fick kommentaren, "Okej, han ser smart ut!" Vilket är ungefär min sammanfattning av honom också. Sa hejdå till Herr Perfekt innan vi gick. Åter igen, kul att se dig och allt det där. Ha det fint. Känns synd att jag inte lyckats förmedla att sextjatandet inte var okej, men känner att hela sitsen blev väldigt konstig för mig och är ändå glad att vi lyckades lämna klubben med god stämning mellan oss.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 429
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 746
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka