Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur tänker ni när ni gör en profil på tinder? Vad försöker ni inkludera för bilder och information/annat i presentationen? Förändrar/justerar ni något efter resultat?
Jag har skräckexemplet. Landskapsbild, kort text som tar upp det viktigaste som jag vill förmedla. Har inte mitt tilltalsnamn heller. Men det funkar ju ändå.

Glömde nämna en sak om den korta tjejen. Jag tycker det är toppen att inga tjejer krävt att jag ska betala för henne på dejten. Men den tjejen sa direkt att hon kunde betala för mig också! Jag sa att vi kan väl betala var för sig. Men nej hon ville betala. Då sa jag OK jag swishar väl dig sen då... men det gick ju inte heller :p. Hehe, visst hon får väl betala om hon absolut vill det då. Men jag är inte riktigt van vid sånt... Nu känner man sig ju skyldig?
Wow, ännu mer som är fel med henne. Snacka om att du ger ett allt mer osympatiskt intryck ju jag läser av dig. :yuck:

Fast 1. Vi har inte bestämt något om dejt, det meddelandet kom när vi kom fram till ”slutet på nästa vecka”. Och 2. Luftslott på 6 meddelanden (där 3 handlar om när vi skulle kunna ses)? Haha, är HELT främmande för mig och snubben är helt ointressant nu också i och med det. Tänk så olika man kan vara!
Om jag är intresserad av att träffa någon så ser jag till att vara drivande själv. Vill jag ha kontakt så kontaktar jag helt enkelt. Är jag missnöjd med responsen så talar jag om det. Man kan ju skriva ”jag hörs gärna här lite mer innan vi träffas”. Allt är liksom inte upp till honom. Drar han sig ur då så är ingen större fara skedd utan då planerar jag bara in något annat (eller någon annan ;) )

Råkade visst booka en dejt/träff nästa helg med en kille jag egentligen inte är så jätteinteresserad av. Jag föreslog att traffas ute på stan, men han hade tydligen slutat dricka och ville träffas hemma hos mig eller honom för att se film. Det verkar vara en «grej» för tiden, samtliga tre killar jag skrivit med eller träffat från Tinder har föreslagit samma typ av upplägg.

Andra som upplevd samma sak?

Jag skulle tolka det såhär, om jag vore dig: Hon är en jämnställd kvinna, som inte försöker utnyttja dig. Hon har även gjort det enkelt för dig att ta initiativ till en ny dejt, genom att bjuda tillbaka.

Definitivt pluspoäng enligt mig! ;) :up:

Jag tycker det känns lite konstigt att bli bjuden i ett så tidigt stadium. Men det verkar ju som att hon är intresserad iaf. Hon tacka för en trevlig dejt och börjat att ta initiativ till att skriva. Tidigare har det bara varit jag som gjort det.

Jag tycker det känns lite konstigt att bli bjuden i ett så tidigt stadium. Men det verkar ju som att hon är intresserad iaf. Hon tacka för en trevlig dejt och börjat att ta initiativ till att skriva. Tidigare har det bara varit jag som gjort det.

Men vad kul! :) Kommer du träffa henne igen då?

Tur att vi inte ska gå på dejt då ;).
Är det nåt fel med att man vill betala för sig ?
Ingen risk, du är så långt ifrån intressant som en kille hade kunnat komma och jag har skrivit om ditt otrevliga sätt tidigare. Jag betalar för mig själv, bjuder ofta och tjänar för det mesta mer än de jag träffar. Det hör till undantagen att en man/kille är bättre avlönad och de gångerna har de generellt en väldigt trist stil istället. :wtf:

Ingen risk, du är så långt ifrån intressant som en kille hade kunnat komma och jag har skrivit om ditt otrevliga sätt tidigare. Jag betalar för mig själv, bjuder ofta och tjänar för det mesta mer än de jag träffar. Det hör till undantagen att en man/kille är bättre avlönad och de gångerna har de generellt en väldigt trist stil istället. :wtf:
Då är intresset ömsesidigt då.

Råkade visst booka en dejt/träff nästa helg med en kille jag egentligen inte är så jätteinteresserad av. Jag föreslog att traffas ute på stan, men han hade tydligen slutat dricka och ville träffas hemma hos mig eller honom för att se film. Det verkar vara en «grej» för tiden, samtliga tre killar jag skrivit med eller träffat från Tinder har föreslagit samma typ av upplägg.

Andra som upplevd samma sak?
Grej och grej, netflix n chill.

Såå. Eftersom jag känner mig världssämst på att chatta med okända (om det inte gäller att snacka hund :angel:) så frågade jag direkt om han vill gå promenad istället. Han blev lite förvånad men verkade inte ha något emot det :p

Hehe, det hör inte direkt till vanligheterna. Men tjejen jag träffade idag frågade nästan direkt om vi skulle ses istället. Hon hade ingen lust alls att chatta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 427
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 746
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka