De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Sv: De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

kl

Chelsea (och föräldrar) har varit på sommarfest på dagis. Chelsea hade fått en ny klänning som hon var sååå stolt över :D
Till efterätt blev de muffins.. Chelsea smög till sig flera stycken! Undra varifrån hon fått det där gottisbegäret? :angel:

575056_10150921505524340_440898671_n.jpg

550862_10150921505304340_1341874079_n.jpg

Alltså ....
Jag satte mina barn på en sten och skulle ta ett midsommarkort på mina välartade barn. Det sket sig lite kan man säga. :D :love:

DSC_5766x.jpg

DSC_5763x.jpg

DSC_5759x.jpg

DSC_5756x.jpg

Men helt underbart med bilder med liv i :D
Här kommer några från oss från Mallorca
PICT0114.jpg
PICT0081.jpg
PICT0024.jpg
PICT0136.jpg

Vilken liten mysis. Så fin i kransen!

*kl*
Bustrollen innan ridning:
DSC_6012.jpg

Sedan red de ponnyerna, och så trodde jag att jag skulle få rida min häst efteråt. Men då snodde de honom också.
Alde tränade bakdelsvändning:
DSC_6310.jpg

Och Idun skulle piaffera:
DSC_6350.jpg

(Jag fick rida lite själv också.)

Men hallå, vad har du för en fin häst du inte uppdaterat oss om :D Nu måste du ju visa ridbilder på dig och hästen också.

Fina ungar som vanligt :)

Uppdatera och uppdatera. :D
Jerry har jag haft i ett antal år, men det är inte förrän sista året som jag har hunnit rida honom med någon slags regelbundenhet och fått lite ordning på hans utbildning.
Ridbilder finns det några på vår hemsida, och dyker upp ibland i min blogg. (Går att hitta via min profil.)
Det är för övrigt Jerrys öga som finns på min avatar. :-)

Senast ändrad:

Vad roligt att se din häst också via! Så snygg han är!!

Kl
Tänkte slänga in en bild på min 2-åring, som för första gången fick testa på att bada i havet, på midsommardagen :)

fb77e4f2.jpg

*kl*

Inte bara min unge som växer ser jag! Det är alltid kul att kika in i denna tråden!

Här kommer en ny bild på Theo, 3 år och 3 månader, från helgens segeltur:

theobt.jpg

Åh goaste Milton, men det underbara håret ..

Syrran! Vad kul att se en uppdatering i från er, våra ungar är ju nästan på dagen lika gamla om jag inte minns tokigt. Ser att ni är också är seglare, va kul :D

En bild från midsommar:

550534_10150896108891641_52183287_n.jpg

Jag gjorde en krans till Ellan också men det gick inte hem hos min dotter, hon skulle prompt ha vintermössa :/. Vi gjorde en deal och hon bar keps stora delar av dagen, tokungen.

Ja, dom är nog födda samma dag till och med. 31 mars?

Vad fina ni är! Kul med kransen! ;) Idéer! :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 828
Senast: Anonymisten
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 930
Senast: Eurydome
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 821
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar