Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack! Hon tränar balansen med morfar typ varje dag. Dvs hon får sitta och balansera i hans hand, fritt i luften. Det där var ju första gången, jag satte ner henne för att hon skulle se vad storkusinerna gjorde och där satt hon
Tack Ja hon är rätt gosig,när hon väl har tid med det. Som nu till exempel berättar hon gör sin nalle att hon åkt traktor utan att ha ramlat, och att hon ska åka till morfar ikväll. Jag gick in i rummet pch bler utdirigerad direkt, "nej mamma komma hit!".
Man får passa på att pussa och krama när de är trötta och inte ränner omkring
Jag heter det, inte lika vanligt i min ålder som på de små.. Blir nog inget namn på M för oss då både jag och sambon har namn på M, blir lite enformigt tycker jag
Jack, Casper och Ellen har vi än sålänge sen får vi väl se vad som tittar ut
Ni som har en studsmatta, tycker ni det har varit värt pengarna? Iggy älskade min lillebrors studsmatta, han var dock lite för liten än och det fanns inget skyddsnät. Men som födelsedagspresent till nästa år då han fyller två hade kanske vart nåt? Fast mamma hoppar minsann lika mycket själv
Moas pappa fick en studsmatta, den uppskattas av Moa väldigt mycket Hon är helt galen i den och det första hon vill göra på morgonen är att hoppa!
Den är nästan 4 meter stor, och hon brukar hoppa samtidigt som sina kusiner på 2 ½ och 4 år.
Skyddsnät är ett absolut måste!
Hon har avgudat den sen innan hon började gå till och med, hon är en riktig hoppetossa! Det mrks också at de tränar upp balansen väldigt bra genom att hoppa på en sån.
Mina ungar alskar studsmatta, men skyddsnat ar absolut ett maste for sadana sma.
Mina far dock inte vara pa den samtidigt, det ger varldens knyck i kroppen pa den mindre nar den storre hoppar och jag ar radd att han kan skada nacken. Lite trakigt men sa far det vara.
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.