De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Sv: De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Vilken riktig sötnos!!

Här är Ludvig, 6 veckor imorn. Gav sitt första leende för några dagar sedan. Nu smilas det mest hela tiden :love:

phpowa1fx.jpg

phpnmubmb.jpg

phpvtgkyj.jpg

Vilken sötnos!

Här är mina gobitar

Sam får en puss av världens goaste tjej

Åh så underbar pussbilden är!! :love: Han ser ut att både skämmas lite och njuta massor samtidigt :)

*kl*
Så här mysigt blev det med kattgosandet tillslut. Jag är impad av katten, Alice är det första barn hon har accepterat!
phpuquesv.jpg

Och när mamma och mormor städar garaget så kan man sitta och leka själv i vagnen :)
phpbv1p7x.jpg

Sista bilden är tyvärr suddig, men så går det när man testar hoppgungan för första gången! :laugh:
phpj7kfgq.jpg

Jopp! :D Men jag är glad så länge det bara är det ;) Normalt så vänder hon och drar när hon ser ett barn!

*kl*

Jag ser att det inte bara är mitt barn som växer! Som vanligt massa fina bilder på massor av söta barn! :love:

Här kommer två nya bilder på mitt sötmonster. Det ena är när han åkte tåg i lördags och det andra är från i måndags kväll när han var ruskigt koncentrerad på nya pusslet.

theotg.jpg

theopussel.jpg

Så mysigt med kattgos, jag önskar att vår katt vore så tolerant. Det ser helmysigt ut!

Jag stämmer in i kören: Vad stora de har blivit!
Ursöta är de förstås fortfarande! :-)
Hur är det med Iduns tingning av Sam, gäller det fortfarande?

Självklart. Den mörka tösabiten är mycket mer förtjust i Isaac egentligen så Idun har inte ens någon rival. :) Oj, vilka vilda barn de hade fått....

Så bra! Och ja, det hade nog blivit ungar med krut i ... :D

*kl*

Idun har fotat, jag har redigerat, Alde red:

_DSC9180.jpg

_DSC9085.jpg

Någon som vet vart man kan läman in sina bilder så dom blir redigerade? Bättre i ljus & skärpa typ!

Här kommer Leon 7 månader :)

buke_162411940.jpg

Inte lätt å få till bilder då han sitter stilla....
mmmmmmm_162412267.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 930
Senast: Eurydome
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar