Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Först när jag såg bilden som hastigast tänkte jag "oj". Sen insåg jag att det var en glasruta ivägen. Har en liknanden bild på sonen men det är genom en halvfrostad duschkabinsdörr...
Min man jobbar på räddningstjänsten som brandman och My tycker det är helt fantastiskt att hälsa på där. Hon klättrar upp och ner i brandbilarna, sitter i en räddningsbåt och "kör", sparkar boll i gympahallen och testar alla drickautomater de har där =)
KL
Här kommer några på My från mitten av oktober
Och så en bild på mig och My i "fluffhår" (jag hade inte tvättat håret på fyra dagar så hrmm, det är lite halvräligt...)
Härliga bilder som vanligt!
*kl*
Mina trollungar har varit uppe i Hälsingland och hälsat på min familj den här veckan, medan deras pappa har varit ännu längre upp och jagat. Inatt åkte de hem, och ungarna har varit lite trötta och slitna idag. För en stund sedan gick Idun och lade sig i soffan för att gosa med sin kanin Studsmatte Gå. Några minuter senare hittade jag dem så här:
Här kommer ett par filmer på Moa, stora tjejen som redan är 2 år!
Här sjunger hon blinka lilla stjärna. Hon går och sjunger den helt rätt hela dagarna, med rätt melodi och allt. Men jag har inte lyckats få det på film en enda gång än för då bara flummar hon , detta är det närmsta jag har kommit
Haha, ja, det är en levande kanin. Barnen har varsin lejonhuvad kanin, helt fantastiskt snälla, lugna och trevliga kaniner. Visst är namnet suveränt, det ska vara Idun till att komma på något så träffande. Aldes kanin heter Busan.
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Men vilken del i Sverige bor du?
Jag tror inte det behöver vara så farligt som det låter utan det kan vara olyckliga omständigheter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.