De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Sv: De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

hihi min tanke var :
Titta där är ju den röda magbilder-väggen! :D

*kl*

Nöjd med att ha fått av sig mössan:

DSC_6865.JPG

Hmm, vad är det här för nåt..?

DSC_7033.JPG

In i munnen bara!

DSC_7035.JPG

Bättre saker att stoppa i munnen!

DSCN0487.JPG

Två filmer på en musikintresserad tjej: http://youtu.be/gtryDBTCGGY och http://youtu.be/5osW_Ij_h60

Knapplån

Fillifjonkan på gympatimmen, veckans höjdpunkt! :D

13-okt-2011-018_170454001.jpg

13-okt-2011-022_170454091.jpg

13-okt-2011-027_170454195.jpg

13-okt-2011-035_170454329.jpg

:rofl:

Först när jag såg bilden som hastigast tänkte jag "oj". Sen insåg jag att det var en glasruta ivägen. :D Har en liknanden bild på sonen men det är genom en halvfrostad duschkabinsdörr...

Wow vad kul det såg ut med gympa, det hade mina vildingar älskat!

Idag har vi varit på besök på brandstationen, barnens bonusmormor jobbar där. Gissa vilka som var överlyckliga?

311976_10150893522300224_758295223_21643758_1408658755_n.jpg

När vi pratade godnatt med sambon i telefon så sa Isaac gång på gång "i go see the fire engine", tror verkligen det gjorde hans dag, och Sams också!

Vad härligt! Är ni i Sverige nu?

Min man jobbar på räddningstjänsten som brandman och My tycker det är helt fantastiskt att hälsa på där. Hon klättrar upp och ner i brandbilarna, sitter i en räddningsbåt och "kör", sparkar boll i gympahallen och testar alla drickautomater de har där =)

KL

Här kommer några på My från mitten av oktober

Och så en bild på mig och My i "fluffhår" (jag hade inte tvättat håret på fyra dagar så hrmm, det är lite halvräligt...:D)

Kan tänka mej att det är poppis! vi är i sverige en halvtimme till, jag har gjort högskol3provet... vi kommer igen till jul och då lite längre...

Härliga bilder som vanligt!
*kl*
Mina trollungar har varit uppe i Hälsingland och hälsat på min familj den här veckan, medan deras pappa har varit ännu längre upp och jagat. Inatt åkte de hem, och ungarna har varit lite trötta och slitna idag. För en stund sedan gick Idun och lade sig i soffan för att gosa med sin kanin Studsmatte Gå. Några minuter senare hittade jag dem så här: :love:

IdunoStudsis.jpg

Här kommer ett par filmer på Moa, stora tjejen som redan är 2 år!

Här sjunger hon blinka lilla stjärna. Hon går och sjunger den helt rätt hela dagarna, med rätt melodi och allt. Men jag har inte lyckats få det på film en enda gång än för då bara flummar hon :D, detta är det närmsta jag har kommit

http://www.facebook.com/photo.php?v=10150338763796050&set=vb.684896049&type=2&permPage=1

En film från ikväll
http://www.facebook.com/photo.php?v=10150338757071050&set=vb.684896049&type=2&permPage=1

Är det en levande kanin? :eek::love: Och namnet är nog det bästa jag hört.

Haha, ja, det är en levande kanin. Barnen har varsin lejonhuvad kanin, helt fantastiskt snälla, lugna och trevliga kaniner. Visst är namnet suveränt, det ska vara Idun till att komma på något så träffande. :D Aldes kanin heter Busan.

Länge sen Alex var med nu. Här kommer några bilder från i somras:
IMG_5431.jpg
[/IMG]
IMG_4884.jpg
[/IMG]
IMG_4777.jpg
[/IMG]
IMG_4743.jpg
[/IMG]

Åh vad stor han har blivit!!

kl

Här kommer ett par på min stora kille, som snart är 1,5 år :eek: :love:
Han fick en egen fåtölj av farmor häromdagen, den uppskattas =)

milton-2-nov-2_173262007.jpg

milton-2-nov-3_173262069.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 930
Senast: Eurydome
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 822
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Boxvila efter ledinjektion