De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Sv: De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Ja visst har han växt, dock så är det gamla bilder så han är nog ännu lite större nu.
Men inte visste jag att det skiljde så lite på våra ungar, Alex är 14 månader om några dagar. Jag trodde Milton var mycket äldre.

VA? Är han redan 14 månader?! Jag trodde också att Milton var betydligt äldre än er Alex, så konstigt! Milton är ju nästan bara precis 17 månader, så det skiljer ju inte mer än 3 månader på grabbarna, tänk att vi kunde ta så fel :D

Tack.

Lägger in några nya från igår:

Höstbild:
IMG_5629.jpg
[/IMG]

Åka kana är riktigt kul, han har lärt sej hur man tar sej ner på egen hand:
IMG_5623.jpg
[/IMG]
IMG_5624.jpg
[/IMG]
IMG_5625.jpg
[/IMG]

:love: sista bilden, vilken lycka! Och vilken otroligt söt jacka, var kommer den ifrån?

Vilka fina bilder, speciellt den sista! Håller med vindvissla om lyckan! :D

Ja kanan är en stor favorit just nu.

Jackan är av märket Me Too, det är från någon postorder tror jag, hans mormor har köpt den. Eller det är ett regnställ, men byxorna var inte på igår.

kl

I tisdags fylldes det 2 år och så här reagerar man när man får ett paket med Pippis pappa i :D (besatt av Pippi!) Notera morgonfrillan hehe.

20111101_paket_173405329.jpg

Så stor han har blivit, och jättesöt!

Armani: ha är ju för go med sin frilla Milton!!

Voltis: den ser ut att ha gått hem ;)

Turbo: Gud vad mysigt! Så himla mysigt med syskonbilder :)

Voltis: Pippis pappa, vilken lycka! (Här har vi Kling, Klang, Prussiluskan, Tommy, Annika och Pippi, men Pippis pappa har vi missat.)

Turbofling: Härlig syskonbild!

*kl*
Vår vorstehvalp råkade äta upp Iduns ridhjälm, så vi fick köpa en ny. Igår kom den på posten, så Idun passade på att modella lite:
hjlmidun.jpg

Jag är nästan säker på att jag sett jackan ( + byxor ) på Ellos, men nu hittar jag inte just den. Men andra jackor av samma märke :)

53-4817.jpg

Hehe här har vi både vanliga o piratklädda tommyr annikor pippis och pappor ;) chelsea är.... besatt !

*kl*

Härom dagen när vi var ute och gick fick Theo syn på "Theos mamma och pappa", enligt honom... Så här kommer en bild på hela familjen!

theoglass.jpg

Fantasin är det inget fel på... ;)

Me Too finns det fullt av i våran lokala barnaffär. Annars så finns sidan metoo.dk. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 930
Senast: Eurydome
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 823
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar