De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Sv: De fantastiska bukebarnens bildtråd nr 7!

Ser lite tungt ut! :)

Fler bilder på min stolthet! :love:
329255_10150318275326619_648711618_8406815_1370657031_o.jpg

I famnen på min vän, byxorna är i stl 50 :angel:
334880_10150318259556619_648711618_8406770_1239920624_o.jpg

Åååååhh vilken liten en! Jag är så bebissugen att jag dör och blev ju inte direkt mindre sugen av att se en liten söt sak :love:

kl
Här kommer ett par på min fina kille, vi var ute och lekte i hösten idag.
10-5-omgjord_170410441.jpg

10-6-omgjord_170410499.jpg

Milton och storebror Dusty tittar på hästarna
1310-3_170410572.jpg

Milton och hans häst Malva samtalar och ditten och datten :D
1310-1_170410622.jpg

Håller Milton på att bli mer ljushårig? :) tycker han såg ovanligt ljus ut på bilderna!

Håller Milton på att bli mer ljushårig? :) tycker han såg ovanligt ljus ut på bilderna!

Ja han är nog snart lika ljus som Bellan :D
Jo men det stämmer, hans pappa var helt blond som ettåring, sen vände det och nu är han väldigt mörkhårig, så det vänder nog här också igen snart och blir mörkare. Jag var också ljusare som ettåring, fast aldrig riktigt såhär ljus :)

Där ser man! Bellan verkar inte ändra någon färg i alla fall och tittar man på hennes pappa så lär det aldrig hände heller :D
Tyckte han var väldigt lik dig på översta bilden!

Ha ha, sådär gjorde jag också förra vintern, dock med lite mindre barn. Maja var några månader och My nästan två och vi var i stallet och grejade. Båda var gnälliga, så tillslut kastade jag upp My på ryggen och hade Maja på magen :D

Ser gosigt ut tycker jag! (Fast lite tungt också...)

Vad söt!

Men, du ska inte prata sådär ju... :eek:
Jag hade en helt annan bild (röst) framför mig. :D

Jag trodde inte du pratade skånska och så trodde jag du hade en "barnsligare" röst. Inte så att jag trodde du låter barnslig utan en yngre röst snarare :)

Hehe sa kan det bli :D Jag ar malmoit innan jag emigrerade :) Lite roligt vad folk har for forestallningar om en, for det far man ju nar man umgas pa ett forum sa som vi gor.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 930
Senast: Eurydome
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 822
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar