"Dåligt" att vara tidig?

Sv: "Dåligt" att vara tidig?

Hm är det gjort undersökningar på det alltså?

Fast det står ju "min erfarenthet" i hennes inlägg. Då utgr hon ifrån vad hon själv observerat och inte godkända undersökningar. Alltså inte något som måste vara så som hon skriver ;) Bara hennes uppfattning:D

Men även om det är som hon uppfattat så betyder det inte att folk utanför det är onormala.. Jag är grym på språk men uuuusel på matte. Min bästa vän är usel på språk och klrade matte med bravur. Lika med de tjejer jag pluggar med nu. Dom som kirrar matten kan inte med språk. (jag kämpar stenhårt med matte b:crazy:) Jag var den enda som klarade mvg på engelska B i våras i min klass. (extremt petig lärare). Skulle lätt vilja läsa eng c nån termin framöver.

Min son har lättare för språk än matte medan hans lillasyrra är grym på matte men är mycket sämre på språk.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 499
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Sonen äter inte så mycket mat. Vid frukost, lunch och middag sitter vi till bords och han får smaka på allting som vi har på tallriken...
2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: amsway
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 062
Senast: monster1
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 890
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar