Jag är iaf van vid noggrann prepp efter att jag tidigare gjort akryl och gelnaglar på mig själv under lång tid så det bör inte vara problemet för mig? Då gjorde jag rätt långa naglar på min korta nagelplatta så det var viktigt att de satt som berget och det var ju helt beroende på preppen. Jag har dock inte testat att föna dem efter! Så det ska jag prova nästa gång någon lossnar.
De korta och plattare sitter bättre, testar dem igen nu och de har suttit kvar i två dagar nu iaf. Alla satt bra och fast igår. Dock märker jag ju att att vissa börjar glida lite idag, men det gör inte så mycket iom att de är så korta och det är ju oavsett lättare och går fortare att göra om en lös nagel än att hålla på med nagellack som kladdar.
Vad fina! Hur gör du dem? Och av vad? Funderar också på att börja försöka göra egna nämligen, jag har en hel flyttkartong full med diverse nagelgrejer, tippar och hela naglar och allt så det hade varit kul göra egna set.
Hade velat göra om de här igen som jag gjorde i akryl fast som press-on-naglar då istället!