Dagens nagellack!

Alla hjärtans dag-naglar borta och nu är det dags för lite våriga naglar :)

1000025627.webp

Efter en vecka VILL jag byta, jag vill fixa nagelbanden ordentligt och tvätta rent ifall det kommit in ngt smuts man inte kommer åt ngnstans, men det kändes som om de hade kunnat sitta kvar i en vecka till! :D Det blev SN - Cat Eye Champagne igen.
Sncec112413.gif

Jag kikar på varianterna Pixie och Eerie Aura också men kan inte bestämma mig om jag ska köpa eller inte!
In-Collage-20250302-113631812.jpg

Kan nagelbädden återbildas om man varit nagelbitare hela sitt liv förresten? Jag tror mina blivit liiite längre men det kanske bara är inbillning för att jag vill att det ska vara så? Med switch-nails på låter jag iaf bli dem och jag petar inte utan borstar bort smuts under dem med nagelborste.

Byte-213332.jpg

Lite lustigt är att Almond sitter bättre och bättre för att mina egna tunna naglar format sig efter dem och blivit mer välvda. Jättebra för jag tycker den formen är mest praktisk och nu när klistret sitter bra så kan jag använda dem lite som verktyg med, ngt jag gillade att kunna göra med de starka akrylnaglarna och verkligen saknat!

Kan nagelbädden återbildas om man varit nagelbitare hela sitt liv förresten? Jag tror mina blivit liiite längre men det kanske bara är inbillning för att jag vill att det ska vara så? Med switch-nails på låter jag iaf bli dem och jag petar inte utan borstar bort smuts under dem med nagelborste.

Byte-213332.jpg

Lite lustigt är att Almond sitter bättre och bättre för att mina egna tunna naglar format sig efter dem och blivit mer välvda. Jättebra för jag tycker den formen är mest praktisk och nu när klistret sitter bra så kan jag använda dem lite som verktyg med, ngt jag gillade att kunna göra med de starka akrylnaglarna och verkligen saknat!
Jag tycker mina nagelbäddar blivit längre sen jag började i maj. Square satt bra då, men börjar bli för korta nu, ser fram emot att de släppt en längre modell på square då almond smalnar av för snabbt.

Jag har just nu oval som jag kortat av en bit. Gränsfall till för liten på tumnageln, men det blev inte bra med en större storlek.
1000011497.webp

Jag tycker mina nagelbäddar blivit längre sen jag började i maj. Square satt bra då, men börjar bli för korta nu, ser fram emot att de släppt en längre modell på square då almond smalnar av för snabbt.

Jag har just nu oval som jag kortat av en bit. Gränsfall till för liten på tumnageln, men det blev inte bra med en större storlek.
Visa bifogad fil 163165
Vad kul, det låter lovande! 😊 Vad bra att de gjort en längre square också, det visste jag inte.

Det blir lite jobbigt när ingen storlek riktigt passar men tycker ändå de lyckats bra överlag. Jag använder 0, 5, 3, 4 och 10 på mina fast jag skulle behövt ha två 4or egentligen, men får fila till 3an istället. Det blir inte perfekt men helt ok ändå.

Byte-213332.jpg

Mina nagelbäddar har definitivt blivit längre sen jag började med SN. Hade ett set som jag använde precis i början i nov-24. Kapade då ner dem till för mig rimlig längd. Återanvände dem förra veckan och nu fick jag kapa mina egna naglar nästan för kort för att de skulle täckas.

Bet på naglarna som barn, så nagelbäddarna har med tiden hämtat sig till viss del, men de växer definitivt nu.

Mina nagelbäddar har definitivt blivit längre sen jag började med SN. Hade ett set som jag använde precis i början i nov-24. Kapade då ner dem till för mig rimlig längd. Återanvände dem förra veckan och nu fick jag kapa mina egna naglar nästan för kort för att de skulle täckas.

Bet på naglarna som barn, så nagelbäddarna har med tiden hämtat sig till viss del, men de växer definitivt nu.
Vad kul att höra! Då ser jag fram emot att mina kommer bli längre framöver med. 😊

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 148
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 340
Senast: Badger
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
962
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka