Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänta minst två veckor innan man försöker ta av domNi som använder Switch Nails, har ni tips på skonsam metod för att plocka av dem?
De sitter ju som berget Har era naglar klarat sig utan att bli sköra?
Tack, då ska jag också köra på varmt vatten innan och vara tålmodigVänta minst två veckor innan man försöker ta av dom
Jag brukar försöka ta av dom efter ett varmt bad, och använder den medföljande pinnen och pillar med det när jag ser på tv. Det tar lång tid för mig att ta av dom. Jag har någon mindre skada på mina egna naglar men inte mycket. Jag har dessutom bedrövlig kvalite på mina egna naglar, så det är inte alls oroväckande. Jag är utan just nu, ska sätta på nya ikväll så tog en bild. Det är lite skador på pekfingret och långfingret på den här handen, men marginellt skulle jag säga.
Slarvar du och sliter av dom med våld blir det däremot skador, det har jag provat. Jag har använt switch nails helt utan uppehåll sen i typ augusti.
Visa bifogad fil 159126
Nej, den här gången fick mina sitta 2,5 vecka innan jag orkade försöka ta av dom..Tack, då ska jag också köra på varmt vatten innan och vara tålmodig
Har tagit av ett set innan men då var jag för hetsig! Trodde inte att de skulle sitta så bra som de gör