Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänta minst två veckor innan man försöker ta av domNi som använder Switch Nails, har ni tips på skonsam metod för att plocka av dem?
De sitter ju som berget Har era naglar klarat sig utan att bli sköra?
Tack, då ska jag också köra på varmt vatten innan och vara tålmodigVänta minst två veckor innan man försöker ta av dom
Jag brukar försöka ta av dom efter ett varmt bad, och använder den medföljande pinnen och pillar med det när jag ser på tv. Det tar lång tid för mig att ta av dom. Jag har någon mindre skada på mina egna naglar men inte mycket. Jag har dessutom bedrövlig kvalite på mina egna naglar, så det är inte alls oroväckande. Jag är utan just nu, ska sätta på nya ikväll så tog en bild. Det är lite skador på pekfingret och långfingret på den här handen, men marginellt skulle jag säga.
Slarvar du och sliter av dom med våld blir det däremot skador, det har jag provat. Jag har använt switch nails helt utan uppehåll sen i typ augusti.
Visa bifogad fil 159126
Nej, den här gången fick mina sitta 2,5 vecka innan jag orkade försöka ta av dom..Tack, då ska jag också köra på varmt vatten innan och vara tålmodig
Har tagit av ett set innan men då var jag för hetsig! Trodde inte att de skulle sitta så bra som de gör
Att de inte sitter kvar kan bero på formen på dina naglar. De olika modellerna på SN är olika välvda så de passar olika välvning på ens egen nagel. Om de inte riktigt matchar eller man inte lyckats hitta rätt storlek så blir det för lite fästyta och de lossnar fortare.Testade switch nails. Cat eye Champagne:
Visa bifogad fil 161164
Det blev ju väldigt fint faktiskt och så enkelt, bra mycket enklare än att måla naglarna!
Tycker inte limmet är så bra dock, de sitter inte kvar på mig speciellt länge tyvärr, även de korta åker av inom tre dagar. Jag har iofs inte så stor fästyta och oljig hud + har händerna mycket i vatten.
De sitter ju en dag idag utan problem så vill man vara fin någon kväll bara så är de hur bra som helst.
Jag har ganska platta naglar så det låter absolut som det kan stämma!Att de inte sitter kvar kan bero på formen på dina naglar. De olika modellerna på SN är olika välvda så de passar olika välvning på ens egen nagel. Om de inte riktigt matchar eller man inte lyckats hitta rätt storlek så blir det för lite fästyta och de lossnar fortare.
Jag fick bra hjälp av deras kundtjänst att välja modell. Tyvärr passar ballerina bäst på mina naglar och jag hade velat ha längd som square... Så jag får klippa och fila SN.
Då ska square eller oval passa bäst. Jag har helt klart bäst passform på square men dom är något för korta för mig.. har almond nu, som sitter bra cirka en vecka, men måste ha dubbla gluetabs under tumnaglarna för att "fylla upp" då de egentligen är för välvda.Jag har ganska platta naglar så det låter absolut som det kan stämma!
Tack för tips! Smart, då ska jag testa det med först innan jag ger upp och gör akrylnaglar på mig själv igen.Då ska square eller oval passa bäst. Jag har helt klart bäst passform på square men dom är något för korta för mig.. har almond nu, som sitter bra cirka en vecka, men måste ha dubbla gluetabs under tumnaglarna för att "fylla upp" då de egentligen är för välvda.
Jag sätter en vanlig glue tab som vanligt och tar en av dom minsta som jag ändå inte använder längst fram/omlott där det behövs trots att det är fel form för mig sitter de fint sen i torsdags! Dock använder jag händerna mindre än vanligt pga semester så det fungerar väldigt braTack för tips! Smart, då ska jag testa det med först innan jag ger upp och gör akrylnaglar på mig själv igen.